У Кам’янці-Подільському навчатиметься відповідальності нова група батьків

заняття нове  Шостого березня відбулося заняття за «Корекційною програмою Кам’янець-Подільського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для батьків, які неналежно виконують батьківські обов’язки» для нової групи батьків. Заняття проводили психологи Центру, Тетяна Заїка та Віталій Поліщук.

  Оскільки у полі зору Центру опинилися нові сім’ї, де батьки потребують підвищення виховного потенціалу, а також набуття навичок догляду та виховання дітей, спеціалістами Центру було вирішено розпочати навчання за програмою вже другої групи батьків. Перша група й надалі продовжуватиме навчання.

До відома.

  Навчання за програмою впроваджується з метою попередження соціального сирітства, а саме запобігання вилученню дітей із сім’ї та передачі їх в інтернатні заклади.

У Кам’янці збільшилося слухачів «Школи волонтера»

вол1  5 березня розпочала свою роботу «Школа волонтерів» на базі Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для нової групи студентів спеціальностей «Соціальна робота» та «Соціальне забезпечення» Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка.

  Тренінгові заняття проводить фахівець Центру, Наталія Гомілко.

  По закінченню навчання за програмою «Практична підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери для подальшого здійснення професійної та волонтерської діяльності», студенти-волонтери отримають відповідний сертифікат, посвідчення волонтера Центру та будуть залучені до заходів соціальної підтримки різних категорій сімей з дітьми та молоді.

  Стати слухачем «Школи волонтера» легко: потрібно мати бажання та звернутися до Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою: вул. Шевченка, 26, тел. 9-14-29.

Приєднуйтесь!

вол2 вол5вол3 вол4

Психологічна готовність до професійної самореалізації шляхом ефективного ціле визначення

0-02-04-4aac2cfc5de6478c6f94b0f328dafebe21618f816d86a325945dd22242f44eb2_full  5 березня в Хмельницькому міському Центрі зайнятості, практичним психологом Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Оксаною Слободян було проведено тренінгове заняття для молоді.

  Метою заходу було підвищення рівня активності безробітних до праці, сприяння усвідомленню перешкод, які заважають знайти роботу та визначення шляхів їх подолання, прискорення працевлаштування. Учасники були активними у процесі тренінгового заняття, ознайомилися з основними етапами ціле визначення для досягнення цілі, навчилися робити перші кроки в плануванні для досягнення мети та для її здійснення і розписали найближчі цілі на майбутнє.

Булінг краще попередити, ніж усувати

IMG-30e79b31dff1307653321dfadfaf4a8b-V  Шкільний булінг — явище системне й комплексне, тому, до профілактики цього явища безперечно долучаються учителі, соціальні педагоги, шкільні психологи та психологи з партнерських організацій.

  Саме тому 26 лютого 2019 року в Хмельницькій ЗОШ 23 відбулась чергова зустріч учнів школи та психолога Хмельницького міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Джал А.А.

  Переглянули відеоролики, провели тестування, грали в рольові ігри і коротко ознайомилися з мотивацією, формами та соціальною структурою булінгу.

IMG-df99f20589f0b34f8c497471ce974c5d-V  Підсумком заходу стала основна думка, висловлена психологом: власні стереотипи поведінки та когнітивні установки можна завжди поміняти в кращу сторону усім учасникам міжособистісного конфлікту у формі боулінгу: і кривдникам, і жертвам, і спостерігачам. Для цього необхідно мати бажання та розпочати роботу з психологом.

  Нагадуємо: булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або дорослої особи, або групи до іншої дитини або інших дітей, дорослих осіб.

Як навчити дитину читати швидко та невимушено

Популярні

kak_nauchit_rebenka_chitat_v_4_goda-_kak_zainteresovat_rebenka_chteniem  Кожний батько чи мати читача початківця знає, що знайомство з літерами та словами – це тільки початок. У той час як ваша дитина спотикається через кожне речення, працює над поповненням словарного запасу, і її впевненість весь час чергується з розчаруванням, ви, мабуть, ставите собі запитання: «Коли ж урешті-решт моя дитина навчиться добре читати?». Навчання того, як читати швидко, займе часу більше, ніж просто послідовне прочитування речень, бо воно передбачає читання з високою швидкістю, усвідомленим розумінням і впевненістю. Щоби зробити дитину хорошим читачем, однієї здатності розшифровувати написані слова недостатньо. Для того щоб навчитись читати швидко, ще більш значущою є здатність розпізнавати й читати слова легко (без будь-яких зусиль) і з почуттям. Дослідження показали, що швидкість читання є предиктором чудової академічної успішності в цілому і що відсутність швидкості мовлення на цьому шляху часто призводить до проблем з розумінням.
  Нижче наводяться п’ять експертних порад, що допоможуть розвинути у вашої дитини швидкість читання.

  Читайте вголос і виразно.

  Дітям необхідно чути тексти, які читаються гладко й легко. Їм також дуже важливо чути приклади виразного читання. Коли ви читаєте вголос, не бійтесь підкреслити емоції, що відбивають тон тексту, такі як хвилювання чи смуток, радість чи здивування. Покажіть дитині, що вірно прочитане слово допомагає розкрити його сенс.

  Практика і ще раз практика.

  Читання, як і будь-яка інша навичка, щоби стати досконалою, потребує послідовно повторюваної практики. Мета швидкості читання в тому, щоб читати настільки «гладко» й легко, щоб це відбувалось автоматично й невимушено. Єдине, у чому є потреба, це час і зусилля. Швидкість краще за все розвивається шляхом повторного читання одного й того самого уривка вголос до тих пір, доки не буде досягнута швидкість. Для цього моделюйте читання вголос, використовуючи певний фрагмент тексту. Виберіть невеликий абзац із приблизно ста слів. Нехай ваша дитина прочитає його кілька разів – до чотирьох разів за один підхід.

  Точно визначте проблеми.

  Є три основних елементи швидкості читання: швидкість, точність і просодія (наскільки добре читач використовує зміни в тоні голосу, інтонацію, акценти, наголоси, паузи й т. ін., щоби передати смисл та емоції). Коли ви слухаєте, як ваша дитина читає вголос, звертайте увагу на всі ці три складові й постарайтеся зрозуміти, з якою з них вона має труднощі. Педагоги звертають увагу на те що проблеми зі швидкістю можуть проявлятись по-різному. «Здогадується дитина про незнайоме слово за контекстом чи фонетичним звучанням? Чи складно це для неї?», – задається запитанням Вайз. Один зі способів з’ясувати, чи перевищено поточний рівень її комфортного читання, це підрахунок кількості слів, на яких дитина спотикається. Якщо дитина невірно прочитує більш ніж одне слово з кожних двадцяти, вона буде зосереджувати свою увагу на розпізнаванні слів, а не на швидкості, отже, мати труднощі.

  Зробіть читання захоплюючим.

  Незважаючи на те що практика дуже важлива, не перетворюйте читання на тяжку працю, якої ваша дитина просто почне боятися. Замість того щоби перетворювати цей процес на рутину з фіксованим графіком, спробуйте включити читання вголос у серію захоплюючих спільних заходів з дитиною.
Якщо ваша дитина – юний актор, який подає надії, створіть театральне дійство з улюбленої історії. Вам не потрібні реквізит, костюми й навіть сцена. Ілюстровані книги із двома чи більше дійовими особами чудово підійдуть для цього, але пам’ятайте: якщо історія не буде цікавою та веселою, то вистава не вийде. Створіть свій власний випуск новин – це ще один вид діяльності, який дозволить попрактикуватись у швидкості читання. Ви можете записати короткі новини разом з вашою дитиною або використати спрощені версії історій з газети, а потім декламувати їх, як диктор телебачення.

  Використовуйте аудіокниги.

  Аудіокниги – це величезний ресурс, адже звичайно їх читають професійні актори, націлені на створення цілого спектаклю, використовуючи при цьому всі можливості свого голосу, – саме такого виразного моделювання діти й потребують. Крім того, аудіокниги можуть бути особливо корисними в якості незалежного засобу для навчання дітей старшого віку, які все ще б’ються над читанням, але не хочуть сидіти й займатися з батьками. Виберіть частину аудіокниги (або частину книги, яку ви читаєте вголос). Прослідкуйте за тим, щоби дитина уважно прослухала її. Потім хай вона спробує прочитати її вголос разом з вами чи записом. Далі хай спробує прочитати цей уривок вголос самостійно, а ви послухайте, як вона буде це робити.

Кам’янець-Подільський міський Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді інформує

Популярні

52991270_2354249404816090_1479345891050520576_n  Звертаємо Вашу увагу на те, що з першого березня 2019 року змінився графік роботи національної «гарячої» лінії з протидії торгівлі людьми (527).

  Якщо у Вашому телефоні ще немає цього номеру – радимо його зберегти заради Вашої безпеки.

Кам’янчани беруть участь у Всеукраїнському сімейному форумі

Популярні

ЮВ  Першого березня у Києві проходить Всеукраїнський Форум сім’ї. Від міста Кам’янця-Подільського у форумі бере участь директор Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Юлія Побережна.

  Другій рік поспіль форум проводить Міжфракційне депутатське об’єднання «За духовність, моральність та здоров’я України». Метою заходу є організація системної роботи в Україні із захисту сімейних цінностей та формування потужного сімейного руху.

Президент  З привітальним словом до учасників звернувся Президент України, Петро Порошенко. Головує на форумі голова Міжфракційного депутатського об’єднання, Павло Унгурян.

  Плануються виступи голів парламентських фракцій, провідних експертів, керівників органів місцевого самоврядування, громадських і релігійних діячів.

  Заплановані панельні дискусії «Потенціал владних повноважень у питаннях підтримки сім’ї» та «Кращі практики організації роботи обласних осередків Національного сімейного руху», а також подальша робота у групах.

роздатковий

Про засідання комісії з питань захисту прав дитини у м. Кам’янці-Подільському

завантаження  28 лютого відбулось чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Кам’янець-Подільської міської ради.

  На розгляд комісії було винесено 7 питань, що стосувались інтересів дітей.

  З них 2 питання стосувалося визначення місця проживання дитини, 2 – доцільності позбавлення батьківських прав, 1 – постановки на облік служби у справах дітей 1 дитини, 1 – затвердження індивідуальних планів дітей, що опинились в складних життєвих обставинах.

  Щодо 1 сім’ї матеріали підготовлені Кам’янець-Подільським міським Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: про виконання батьківських обов’язків.

Прийнято відповідні рішення згідно чинного законодавства.

У Кам’янці-Подільському проведено плановий вечірній рейд

f849efba8e6b73bb7496fe2d801c6030_XL  25 лютого службою у справах дітей Кам’янець-Подільської міської ради спільно з сектором ювенальної превенції Кам’янець-Подільського відділу поліції та Кам’янець-Подільським міським Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проведено вечірній рейд.

Відвідано чотири сім’ї, у яких виховується п’ять дітей.

  З батьками проведено профілактичні бесіди та наголошено на неухильному виконанні батьківських обов’язків.

У Кам’янці відбулася зустріч із потенційними волонтерами

квндидати у волонтери  25 лютого відбулося знайомство студентів-першокурсників спеціальностей «Соціальна робота» та «Соціальне забезпечення» Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка з діяльністю Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

  Студенти дізналися про мету та завдання діяльності організації, послуги, які вона надає, категорії отримувачів послуг, а також ознайомилися з 11 напрямками роботи, відповідно до яких працює Центр у 2019 році.

  Центр вже багато років поспіль плідно співпрацює з кафедрою соціальної педагогіки і соціальної роботи Університету щодо здійснення соціальної підтримки сімей, дітей та молоді. Університет направляє студентів для проходження практики до Центру, у свою чергу, Центр залучає студентів до волонтерської діяльності. Спільно проводяться благодійні акції підтримки сімей з дітьми, які потребують адресної допомоги, загальноміські заходи різного спрямування.

  Стати волонтером Центру та взнати соціальну роботу «з середини» можна пройшовши навчання за програмою «Практична підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери для подальшого здійснення професійної та волонтерської діяльності». Але головне це мати щире бажання допомагати тим, хто цього потребує, та робити наш світ добрішим!