Про засідання комісії з питань захисту прав дитини у м. Кам’янці-Подільському

69622890_666895673797516_3855136518603538432_n  5 вересня відбулось чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини при виконавчому комітеті Кам’янець-Подільської міської ради.

  На розгляд комісії було винесено 13 питань, що стосувались інтересів дітей.

  З них 2 питання стосувалося захисту майнових прав дітей, 2 – щодо визначення місця проживання дитини, 1 – щодо надання висновку органу опіки та піклування про доцільність позбавлення батьківських прав, 1 – про доцільність перебування на обліку служби у справах дітей. Особливі дискусії членів комісії викликали 7 питань, які стосувалися влаштування дітей у спеціальні навчальні заклади.

69879427_666895730464177_2616526057049686016_n  Прийнято відповідні рішення згідно чинного законодавства.

  Стосовно 1 сім’ї матеріали підготовлені Кам’янець-Подільським міським Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: підготовка висновку для надання статусу 2 дітям, які постраждали в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 №268.

У Кам’янці-Подільському відбулася зустріч із майбутніми соціальними працівниками

1  6 вересня проведено заняття для студентів третього курсу спеціальностей «Соціальна робота» та «Соціальна допомога» Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, які проходитимуть волонтерську (безвідривну) практику на базі Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

  Студенти ознайомились із завданнями практики, які будуть виконувати протягом цього семестру, та отримали рекомендації щодо розробки волонтерської програми.

  Особливим у цій практиці є те, що студенти можуть поєднувати волонтерську та  професійну діяльність.

  Зустріч пройшла в невимушеній атмосфері, так як молоді люди вже не вперше будуть проходити практику на базі Центру, вони налаштовані на роботу, готові допомагати спеціалістам та збагачувати власний досвід.

У Кам’янці проведено плановий вечірній рейд

завантаження  4 вересня службою у справах дітей Кам’янець-Подільської міської ради спільно з ювенальною превенцією Кам’янець-Подільського відділення поліції та Кам’янець-Подільським міським Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проведено плановий вечірній рейд. Відвідано чотири сім’ї, де виховується семеро дітей, котрі перебувають на обліку служби у справах дітей як такі, що опинилися в складних життєвих обставинах та під соціальним супроводом Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

  З батьками проведено бесіду, рекомендовано більше уваги приділяти навчанню і контролювати відвідування дітьми школи, попереджено про відповідальність за їх виховання. З неповнолітнім, схильним до пропусків навчання без поважних причин, проведено бесіду: наголошено на неприпустимості бути відсутнім на заняттях.

  В усіх сім’ях соціальний супровід Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді продовжено.

Представники Ювенальної Превенції та фахівці Центру провели робочу зустріч з питань запобігання проявам насильства в дитячому середовищі

шаблон-для-замітки-копия-копия

Маленькі кам’янчани готові до школи

  80 дітей з 33 сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, і перебувають у дуже скрутному матеріальному становищі, отримали допомогу до нового навчального року.

  За підтримки міського голови Михайла Сімашкевича та за ініціативи Хмельницького обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді благодійну акцію «Готуємо дітей до школи» традиційно проводить Кам’янець-Подільський міський Центр СССДМ для дітей з сімей, якими він опікується.

1  Нову шкільну форму, одяг, взуття та канцтовари на суму близько 48 тис. грн. сім’ї отримали від магазинів «Дитячій та підлітковий одяг», «Офіс-центр» «Марсель», «Ната. Стиль», «Стиль», а також Хмельницького обласного центру СССДМ, міського центру зайнятості та Бюро організації подорожей та бізнес-заходів «Атлас».

  Окрім цього, сім’ї отримали вживаний одяг, взуття, рюкзаки та інші необхідні до школи речі від багатьох небайдужих кам’янчан.

  Діти та дорослі члени сімей висловлюють слова вдячності міській владі та усім небайдужим за безкорисну  допомогу, адже усі речі були особисто передані сім’ям. Завдяки наданій благодійній допомозі діти та підлітки отримали можливість підготуватися до нового навчального року та відчути радість зустрічі зі школою.

7 8 9 разом_з_дитиною 10 11 12 13 14 15 2 3 4 5 6

У Кам’янці відбулося заняття щодо дій в надзвичайних ситуаціях

Популярні

  30 серпня спеціалісти Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та Кам’янець-Подільського міськрайонного відділу філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій області взяли участь у занятті щодо дій в надзвичайних ситуаціях. Захід проводив заступник начальника 6 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області Олег Гула.

69627460_375674276436568_4969499782511853568_n  Під час заняття пан Олег ознайомив присутніх з тим, які саме основні дії повинен виконати персонал під час виникнення пожежі та у разі надзвичайних ситуацій, нагадав про поняття пожежної безпеки, про причини виникнення пожеж.

  Також було продемонстровано, як працює вогнегасник.

  Працівником Державної пожежно-рятувальної частини було зазначено, що Державною службою України з надзвичайних ситуацій розроблено мобільний додаток «Абетка ДСНС» для смартфонів з операційною системою Android. Даний додаток розкриває порядок дій населення під час надзвичайних ситуацій різноманітного походження.

69158759_375674369769892_8917619173387927552_n

Адаптація до дитячого садку

Популярні

911558495  Адаптація — процес зміни людини під мінливі умови (а також результат цього процесу), і вона в будь-якому разі передбачає стрес. Стрес — це не щось страшне й неодмінно травматичне, це всього лише мобілізація організму, щоб упоратися з новими умовами. Тривалість адаптації завжди індивідуальна, тому не орієнтуйтеся на загальноприйняті норми. Ваші завищені очікування щодо того, коли ж нарешті малюк звикне до садка, лише підкладатимуть дрова в багаття — засмучуватимуть вас, злитимуть, змушуватимуть відчувати свою неспроможність.

  Тема дитячого садка дуже турбує більшість батьків, і це не дивно, адже дитина, по суті, робить свої перші кроки до самостійності. І майже всі переймаються питанням адаптації, тобто звикання малюка до нової обстановки

  Щоб адаптація відбувалася якомога м’якіше, треба дотримуватися певних умов.

  Готуйте дитину заздалегідь. Починайте розповідати, що малюк муситиме відвідувати дитячий садок іще задовго до того, коли він почне ходити туди регулярно. Читайте книжки, в яких малята ходять у дитячий садок, діліться своїм власним дитячим досвідом — показуйте фото, розповідайте історії. Будьте чесні — готуйте дитину не тільки до приємних сторін життя в садочку (“будеш гратися з дітками”, “там багато нових іграшок”), а й до неприємних переживань, які неодмінно будуть (“може так трапитися, що ти засмутишся й плакатимеш, коли я буду змушена піти”, “можливо, ти сумуватимеш, поки я буду на роботі”).

  Знайомте із садочком поступово, не залишайте одразу на весь день. Важливо розуміти, що для дитини початок перебування в дитячому садку — це великий стрес, і потрібно, щоб процес звикання відбувався поступово. Для початку познайомтеся з вихователем, покажіть групу. Потім нехай вихователь запропонує малюку погратися з іншими дітьми. Дайте достатньо часу для звикання, будьте поруч, поки ваш син або донька не звикне до нової обстановки. Залишайте дитину, тільки коли переконаєтеся, що вона вже не відчуває тривоги.

  Обов’язково встановіть контакт з вихователем. Звикання дитини до дитячого садка насамперед залежить від того, які взаємини складуться в неї з вихователем. Адже в дошкільному віці малюк для здорового розвитку потребує міцної і надійної прихильності до дорослих, які про нього дбають. Тому вашим першочерговим завданням має стати встановлення довірливих стосунків з вихователями, а також сприяння тому, щоб такі самі стосунки вибудовувалися з новим дорослим і у вашої дитини.

  Завжди прощайтеся перш ніж піти. Одна з найбільших помилок, яких припускаються батьки під час адаптації дитини до садка, — це раптово зникати, коли малюк загрався. Безумовно, такий спосіб істотно полегшує долю мами або тата (адже тоді не доведеться слухати несамовиті крики дитини), але для дитини це найтяжчий досвід. Дворічна і навіть трирічна дитина ще не здатна усвідомити, що мама неодмінно повернеться за нею через якийсь час, вони сприймають раптове зникнення батьків як втрату. Їх кинули! Такий досвід загрожує тим, що дитина не відчуватиме впевненості, що мама завжди поруч, і в неї виникне потреба в буквальному значенні триматися за маму, щоб переконатися, що вона нікуди раптом не зникне, а це означає, що з великою ймовірністю малюк перестане відпускати її навіть у сусідню кімнату. Тому будьте готові до слізних прощань, адже це так природно, коли, розстаючись із найближчою людиною, дитина плаче. Навпаки, насторожити має той факт, що дитина двох-трьох років, прощаючись або при зустрічі, перестає звертати увагу на батьків, а повністю сфокусована, наприклад, на дітях. Це може бути сигналом про т.зв. захисне емоційне відчуження, коли малюк начебто починає вірити, що батьки не так уже йому й потрібні, намагаючись упоратися з почуттями туги і тривоги.

  Переконайтеся, що дитина справді адаптувалася. Малюк встановив контакт з вихователем і, коли ви йдете, може втішитися в нього на руках; він почувається в безпеці у приміщенні садка. Характер взаємодії з іншими дітьми має не тільки агресивний характер (водночас очікувати дружби від дитини двох-трьох років не варто, вона ще замала для цього). У малюка не з’явилося невротичних звичок (смоктати палець, гризти нігті, висмикувати волосся) або проблем з туалетом (почала впісюватися вночі, з’явилися закрепи), немає інших поведінкових проявів, що насторожують (істерики аж до блювоти, нічні страхи, агресивна поведінка з іншими дітьми або батьками); не загострюються хронічні захворювання (якщо такі є). Якщо ви помітили щось із переліченого вище, це має стати для вас сигналом того, що малюк і його психіка не можуть впоратися з проблемами, а отже мусите вживати відповідних заходів — за можливості відкласти відвідування садка або звернутися до дитячого психолога, щоб отримати рекомендації, як допомогти малюкові в цей непростий період. 

Важливо розуміти, що адаптація — це індивідуальний процес. Наскільки швидко й легко все відбудеться, залежить від безлічі факторів: віку (є колосальна різниця між адаптацією дворічної і чотирирічної дитини), умов садка (вихователів, кількості дітей у групі, правил у кожному конкретному дошкільному закладі). Також багато чого залежить від індивідуальних особливостей дитини й стосунків у родині. Та найголовніше — бути стійкими батьками в цей період, які не поринають у власні тривоги, а продовжують бути надійною опорою і захистом для своєї дитини.

У Кам’янці-Подільському навчали батьків напередодні навчального року

Популярні

заняття  22 серпня відбулося планове заняття за «Корекційною програмою Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді для батьків, які неналежно виконують батьківські обов’язки». Заняття проводили психологи Центру, Тетяна Заїка та Віталій Поліщук.

  Напередодні нового навчального року батьків вчили допомогти своїм дітям, відповідно до їх віку та психологічних особливостей. Говорили про складові успішної адаптації дитини до школи: режим дня, багаж знань, соціальні навички, позитивний настрій тощо. Вкотре наголосили про відповідальність батьків за життя та здоров’я своїх дітей.

  Вперше у занятті за Програмою взяли участь не тільки батьки, а й діти. Адже спільне навчання дозволило батькам на практиці набути навичок взаємодії з дітьми – однієї із складових усвідомленого батьківства.

Здійснено виїзд в Позаміський дитячий табір оздоровлення та відпочинку «Чайка»

  16 серпня фахівцем із соціальної роботи Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спільно з Хмельницьким міським центром зайнятості було здійснено виїзд в Позаміський дитячий табір оздоровлення та відпочинку «Чайка». Захід проводився з метою профорієнтації дітей підліткового віку, ознайомлення учнів з особливостями деяких професій, виховання у них любові до праці, почуття колективізму та взаємодопомоги. Девізом заходу було «Не професія обирає людину, а людина професію».

IMG_4007 IMG_4008