Інформаційно-просвітницький захід в Ізяславській районній філії Хмельницького обласного центру зайнятості

зображення_viber_2020-02-12_13-31-00  12 лютого 2020 року Ізяславським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на базі Ізяславської районної філії Хмельницького обласного центру зайнятості проведено інформаційно-просвітницький захід «Здоров’я – запорука успіху. Психологічне здоров’я» для осіб, які перебувають на обліку Ізяславського РЦЗ.

зображення_viber_2020-02-12_13-30-59  В ході тренінгу учасників було ознайомлено із змістом поняття «психологічне здоров’я», визначено симптоми нервового виснаження та надано рекомендації щодо збереження психологічного здоров’я та стресостійкості.

  Під час заходу учасники мали змогу ознайомитися із арттерапевтичною методикою, яка є одним із методів, що позитивно впливає на покращення психоемоційного стану людини. У даному інформаційно-просвітницькому заході взяло участь 19 осіб, які перебувають на обліку Ізяславського РЦЗ, під час інтерактивного спілкування учасники отримали відповіді на запитання, які виникали в ході заходу, буклети та візитівки РЦСССДМ.

«Механізм взаємодії суб’єктів соціальної роботи з різними категоріями населення»

1234567sh9shchz  З метою забезпечення організації виконання Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями та особами, які опинилися у складних життєвих обставинах, Теофіпольським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службою у справах дітей Теофіпольської районної державної адміністрації 12 лютого 2020 року було проведено засідання круглого столу на тему: «Механізм взаємодії суб’єктів соціальної роботи з різними категоріями населення».

  До проведення заходу були залучені соціальні партнери району: Теофіпольське бюро безоплатної правової допомоги та Теофіпольський районний сектор «Центр пробації».

  Під час обговорення були розглянуті питання щодо зосередження на ранньому виявленні сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, з метою надання необхідної допомоги у вирішенні проблем (збереженні сімейного середовища для дитини, запобіганні вилученню дітей із сімей, допомозі соціально неадаптованим сім’ям у набутті навичок відповідального батьківства та пошуку власних ресурсів для самостійного розв’язання життєвих проблем сім’ї).

  Підбиваючи підсумки круглого столу, можна зробити висновок: саме тісна співпраця суб’єктів соціальної роботи допоможе зменшити показник кількості сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах у районі. Адже спільна діяльність суб’єктів соціальної роботи у районі сприяє запобіганню виникнення проблем та налагодженню добробуту родини з дітьми, проведенню профілактичної роботи з молоддю та соціальному захисту усіх категорій населення, які найбільше цього потребують. Необхідно здійснювати все можливе, щоб дедалі більше з’являлося соціальних історій з позитивними зрушеннями в сім’ях та зменшувались статистичні дані про кількість дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в районі.

123ukengshdshchzh 1234ngshshchz

У м. Кам’янці-Подільському обговорювали шляхи вирішення сучасних проблем профорієнтації молоді

1  На сьогодні однією з найуразливіших верств суспільства на сучасному ринку праці залишається молодь. Проблема безробіття потребує невідкладного розв’язання, оскільки його зростання обов’язково призводить до зниження рівня життя, зростання тіньової зайнятості, погіршення криміногенної ситуації, втрати мотивації до праці.

  Саме з метою обговорення та виявлення шляхів вирішення сучасних проблем профорієнтації молоді 11 лютого в Кам’янець-Подільському міському центрі зайнятості відбулося засідання круглого столу “Соціальне партнерство як основна складова організації профорієнтаційної роботи з населенням”.4

  У заході взяли участь представники вищих навчальних закладів міста, міської влади та Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Директор Центру СССДМ виступила із доповіддю на тему: «Взаємодія Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та кам’янець-Подільського міського центру зайнятості у сфері соціальної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах».

2 3

Як вивчити уроки без стрессу

Популярні

1  Багато батьків скаржаться на те, що найскладніша частина виховання школяра — зробити домашнє завдання. Адже дитина влаштовує істерики, кидає підручники та грюкає дверима. Ваше бажання допомогти призводить до того, що ви годинами сидите за підручниками, слухаючи скарги доньки чи сина на те, як вона ненавидить навчання. Це може тривати з року в рік і так і не принести бажаного результату. Як вирішити проблему з’ясуємо разом у рубриці «Поради психолога» https://youtu.be/-PER3i2309g?list=PLVJ4-V8zsib9e0nvGQ0gq2UKDWRPMlEYQ Вітаю.

  Домашні завдання – обов’язок дитини

  Пам’ятайте, що домашні завдання — це обов’язок школяра. Якщо з раніх років дитина не навчиться виконувати свою роботу, долаючи труднощі, в дорослому житті вона буде мати проблеми. Тому батькам важливо навчити доньку чи сина відповідально ставитися до своїх обов’язків. Іноді дайте дитині можливість зіткнутися з наслідками власної безвідповідальності. Тоді вона зможе дізнатися негативну реакцію світу. Тільки так малюк зрозуміє, що зробив помилку.

  Зберігайте спокій

  Не сваріть дитину, якщо вона не відразу правильно вирішує завдання або відповідає на питання. Не критикуйте її за неправильні відповіді й не піддавайтеся спокусі зробити завдання за неї. У будь-якій ситуації зберігайте спокій. Якщо ви будете критикувати дитину або кричати на неї, це загострить атмосферу й тільки ускладнить їй завдання.

  Дотримуйтеся розпорядку дня

  Необхідно дотримуватися відомого театрального принципу єдності часу і дії: уроки бажано робити в той самий час і в тому самому місці. В такому випадку у дитини виробиться звичка, яка за багаторазового повторення і тих самих умовах стресу ні в неї, ні у вас не викличе. До того ж така сталість впорядкує розклад дня – знаючи, що в певний час на неї чекає домашнє завдання, дитина буде вчитися укладатися з іншими заняттями.  Найкращий час для приготування домашнього завдання з 15.00 до 17.00, в старших класах його можна подовжити до 18.00.

  Робіть перерву

  Не варто робити все, що задано, за вказаний часовий відрізок, без перерви. Тому час від часу – наприклад, через кожні півгодини – треба влаштовувати “зміни”, під час яких можна влаштувати легкий перекус, походити квартирою, зробити кілька фізичних вправ. Головне, не перестаратися, тому мультфільми краще не дивитися і в ігри не грати – після цього дитину важко буде повернути до занять, та і на те, щоб зосередитися, у неї піде значно більше часу.

  Можна щось не встигнути

  Не намагайтеся втиснути все, що задане, в один день: якщо з якоїсь причини дитина не встигла виконати якийсь із уроків, не змушуйте її сидіти над ним до пізньої ночі. Будь-який організм, і дитячий у цьому сенсі – не виняток, має межі витривалості, користі від такої роботи не буде все одно.

  Додаткові заняття

  Зверніть увагу на те, що дитині дається складніше всього, і позайматеся з нею у вихідні. Спокійно, не кваплячись поясніть те, що малюк не розуміє, дайте кілька додаткових завдань. Незабаром ця тактика дасть результат!

  Будьте відверті

  Розкажіть дитині про свої шкільні роки, про те що ви любили, що – ні, що виходило, а що викликало труднощі. Розкажіть, як справлялися з цими труднощами, щоб маленький учень зрозумів, що не все відразу виходить, що слід докласти зусиль, перш ніж щось вийде. Якщо школяреві не подобається вчитель, постарайтеся підібрати слова і пояснити, що люди бувають різні, і вчитель – це теж людина, зі своїми перевагами і недоліками. Вислухайте дитину і підтримайте в її почуттях. Іноді в особливо складних ситуаціях, варто поговорити з учителем.

  Індивідуальний підхід Деяких дітей потрібно постійно мотивувати до навчання, деяким – давати чіткі настанови та інструкції, а інших треба просто час від часу контролювати. Постарайтеся вибрати для себе таку роль у цьому процесі, яка буде максимально враховувати потреби дитини. Пам’ятайте, що, зрештою, саме вчитель визначає, добре чи погано дитина впоралась із завданням. Ви не несете відповідальності за результат, ваша задача – створити умови для дитини й допомагати їй за потреби. Ви можете висловлювати свої припущення, але за виконання домашніх завдань відповідальність несе дитина.: Мотивуйте
  Дітей необхідно мотивувати добре вчитися, виконувати домашні завдання й отримувати високі оцінки. Більшість дітей отримують задоволення від високих оцінок і досягнень у навчанні. Але якщо цього не відбувається, можна використовувати додаткові стимули. Не  варто  заохочувати дитину грішми. Замість цього можна купити їй те, що вона давно хотіла, зводити її в кіно тощо. Ці речі стануть для дитини більш значущими, ніж грошове заохочення. Крім того, це зміцнить атмосферу любові й підтримки у вашій родині.

  Будьте терплячі. Змиріться з тим, що вашій дитині  не подобається математика, або пише вона “як курка лапою”. Зате у вашої дитини є багато інших плюсів, і щось у неї виходить найкраще. Слід тільки це побачити і підтримати!

Профілактичний захід «Зроби вірний вибір»

  03 лютого 2020 року районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спільно з Ізяславською районною філією Хмельницького обласного центру зайнятості на базі Ізяславського районного сектору філії Державної установи «Центр пробації» у Хмельницькій області було проведено профілактичний захід для молоді, засудженої до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі. Основними проблемами даної категорії молоді є проблеми втрати життєвих орієнтирів, низький рівень мотивації щодо отримання професії та організації зайнятості, а також проблеми пов’язані із вживанням психоактивних речовин та ризиком виникнення соціально – небезпечних хвороб.

зображення_viber_2020-02-03_09-25-11зображення_viber_2020-02-03_13-29-35

  У заході, який проходив у вигляді тренінгу, взяло участь 9  осіб, які перебувають на обліку в Ізяславському районному секторі філії Державної установи «Центр пробації». В ході заходу проведено соціально-профілактичну роботу, спрямовану на попередження негативних явищ (насильство, алкоголізм, наркоманія, тютюнопаління), надано інформацію про види соціальних послуг, які надаються Ізяславським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, а також  здійснено мотиваційну роботу, спрямовану на визначення життєвих орієнтирів. В ході тренінгу було проведено індивідуальну роботу з одним із учасників заходу , який виявив бажання пройти реабілітацію в центрі для алкозалежних.

  Після закінчення заходу учасники отримали буклети та пам’ятки з інформацією  щодо питань ВІЛ/СНІДу, домашнього насильства та наслідків зловживання алкоголем, а також візитівки Ізяславського РЦСССДМ.

Правові наслідки булінгу

All-focus  06 лютого 2020 року начальником відділу соціальної роботи з населенням ВК Полонської міської ради ОТГ спільно з в.о. начальника відділу Бюро правової допомоги за участі педагогічного колективу ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, було проведено захід на тему: «Правові наслідки булінгу».

  В наш час проблема булінгу (цькування) стала доволі розповсюдженим та масовим явищем: в багатьох країнах світу серед підлітків продовжують набувати поширення прояви жорстокості, агресії та психологічного тиску. При цьому, жертвами булінгу стають не тільки в реальному, а й у віртуальному світі – сьогодні неабияку небезпеку несе в собі так званий «кібербулінг» (інтернет-цькування), а також закриті групи, що пропагандують екстремістську, антисоціальну поведінку, суїциди.

  Що можуть зробити вчителю?

All-focus  У школі вирішальна роль у боротьбі з булінґом належить учителям. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки керівництва школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій. Для успішної боротьби з насильством у школі:

  • Усі члени шкільної спільноти мають дійти єдиної думки, що насильство, цькування, дискримінація за будь-якою ознакою, сексуальні домагання і нетерпимість у школі є неприйнятними.
  • Кожен має знати про те, в яких формах може виявлятися насильство й цькування і як від нього страждають люди. Вивчення прав людини і виховання в дусі миру має бути включено до шкільної програми.
  • Спільно з учнями мають бути вироблені правила поведінки у класі, а потім загальношкільні правила. Правила мають бути складені в позитивному ключі «як треба», а не як «не треба» поводитися. Правила мають бути зрозумілими, точними і короткими.
  • Дисциплінарні заходи повинні мати виховний, а не каральний характер. Осуд, зауваження, догана мають бути спрямовані на вчинок учня і його можливі наслідки, а не на особистість порушника правил.
  • Жоден випадок насильства або цькування і жодну скаргу не можна залишати без уваги. Учням важливо пояснити, що будь-які насильницькі дії, образливі слова є неприпустимими. Реакція має бути негайною (зупинити бійку, припинити знущання) та більш суворою при повторних випадках агресії.
  • Аналізуючи ситуацію, треба з’ясувати, що трапилося, вислухати обидві сторони, підтримати потерпілого й обов’язково поговорити із кривдником, щоб зрозуміти, чому він або вона так вчинили, що можна зробити, щоб таке не повторилося. До такої розмови варто залучити шкільного психолога.
  • Залежно від тяжкості вчинку можна пересадити учнів, запропонувати вибачитися, написати записку батькам або викликати їх, позбавити учня можливості брати участь у позакласному заході.
  • Учням треба пояснити,що навіть пасивне спостереження за знущаннями і бійкою надихає кривдника продовжувати свої дії. Свідки події повинні захистити жертву насильства і , якщо треба, покликати на допомогу дорослих.
  • Потрібно запровадити механізми повідомлення про випадки насильства, щоб учні не боялися цього робити. Ці механізми повинні забезпечувати учням підтримку і конфіденційність, бути тактовними.
  • Для успішного попередження та протидії насильству треба проводити заняття з навчання навичок ефективного спілкування та мирного розв’язання конфліктів.

  18 грудня 2018 р.Верховна Радаприйняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» № 8584, який нині очікує на підпис президента та набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Відповідний законопроект підтримали 228 народних депутатів. Документ визначає поняття булінгу, шляхи протидії цьому явищу, захисту прав дітей, а також інших осіб, які працюють у закладі освіти; вносить зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Якщо правопорушення «булінг» вчиняє підліток, який не досяг 16 років, штраф платять його батьки.

Про можливості для успіху спілкувались з Кам’янець-Подільським міським головою

Популярні

03  5 лютого Кам’янець-Подільського міського Центр соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді провів у виставковій залі Кам’янця-Подільського перший захід у рамках нового молодіжного проєкту.

  Проєкт «Можливості для успіху» передбачає низку зустрічей підлітків із сімей соціально-вразливих категорій з успішними людьми Кам’янця-Подільського. Його завдання – мотивувати молодь навчатися, працювати над собою, розвиватися і досягати поставленої мети.

04  Запрошеним гостем на першу зустріч став Кам’янець-Подільський міський голова, Михайло Сімашкевич. Спілкування відбувалося у форматі діалогу. Молодих людей цікавили не лише факти з біографії та життєві історії очільника міста, але і його поради, як віднайти свій шлях до успіху.

  Наприкінці зустрічі міський голова подякував організаторам заходу та молоді за гарно проведений час і пообіцяв після завершення проєкту його найактивнішим учасникам прогулянку на пароплаві річкою Дністер.

06 07 08 09 10 0102 05

Робота служби соціальної підтримки сімей

izobrazhenieviber20200204112853  04 лютого 2020 року Теофіпольським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спільно із службою усправах дітей Теофіпольської РДА здійснено обстеження сімей в складних життєвих обставинах.

  Фахівцями центру та спеціалістами служби у справах дітей перевірено стан задоволення базових потреб дітей щодо здоров’я, харчування, навчання, емоційного розвитку та побутових потреб. Роз’яснено відмінність потреб дітей відповідно до їх статі та віку, фізичного та емоційного здоров’я. Наголошено на нормах законодавства щодо неналежного виконання батьківських обов’язків.

izobrazhenieviber20200204112854izobrazhenieviber20200204112855

Лайкоманія

Популярні

43293427 - very happy 3d man celebrating and jumping over white background with many like text words  Нещодавнє опитування проведене  серед дорослих користувачів мережі Інтернет в Україні, показало, що 45% респондентів заздрять друзям, акаунти яких в соцмережі користуються більшою популярністю. Приблизно стільки ж респондентів зізналися, що відчувають прикрість, коли їх пост не набирає тієї кількості лайків, на яку вони розраховували. Лайки сьогодні – конкретне кількісне мірило успішності і дітей, і дорослих. Які приховані ризики — це має. І як не стати лайкозалежним з’ясуємо сьогодні у рубриці «Поради психолога». Вітаю вас.

  Лайкоманія – це залежність від лайків. Людина весь час робить все для того, щоб сфотографувати або написати і викласти щось в соцмережі. Аби отримати якомога більше лайків. Люди таким чином намагаються довести самим собі, що вони потрібні, що їх праця важлива, їх діяльність суспільно корисна.

  Комплекс неповноцінності

  Усе це може призвести до комплексу неповноцінності. І далі буде ось що: без лайків – тобто без чужого схвалення – ви не зможете їсти, нормально працювати і займатися спортом. Отримати якнайбільше реакції на власний пост стане нав’язливою ідеєю.

  Схильні до маніпуляції

  Пам’ятайте, чим більше ви шукаєте схвалення від так званих френдів у мережах, до того ж багатьох з них ви і в очі не бачили, – тим легше вами управляти! Залежність так влаштована, що з часом вам стане недостатньо того, від чого ви залежні. Мало уваги, мало лайків, мало коментарів! Почнеться своєрідна ломка. Така людина готова піти на все, аби отримати своє джерело задоволення!І дуже залежна від чужої думки. Все на руку маніпулятору.

  Крім того люди, які регулярно перевіряють лайки своїх постів в Інтернеті, мають вищий рівень тривожності та депресій.

   Слідкуйте за часом

  Якщо ви знаєте за собою звичку зазирати в фейсбук, що кілька хвилин, то пообіцяйте собі робити це, наприклад, раз на годину. А може, оберіть один день на тиждень, коли не заходитимете туди взагалі. І, головне, не хапайтеся за гаджет, щойно прокинулися, та обійдіться без нього перед сном. За день ми поглинаємо еквівалент вмісту шести газет, але наш мозок не створений для цього. Нам потрібен час на активне відновлення.

  Постіть для себе

  Правильний мотив для посту – коли вам кортить чимось поділитися зі світом, а не прагнення чужого схвалення.

  Лайки — це не ставлення до вас

  Пам’ятайте, реакція людей на ваші пости – це не їхнє ставлення до вас. Наприклад, деякі люди воліють не коментувати депресивних постів на кшталт: “У мене був важкий тиждень”, бо бояться засмутити вас іще більше. І не вітають когось зі схудненням, бо для них самих це – болісна й неприємна тема. Зменшуйте кількість годин, проведених в Інтернеті, поступово, а у вільний час більше гуляйте на вулиці, знайомтеся я з реальними людьми та знайдіть собі реальне хобі.

Соціальне інспектування

IMG_20200131_101800  Найуразливіші верстви населення – категорії людей, які потребують посиленої уваги влади та повного забезпечення соціальними послугами.

  Соціальна робота з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах, є одним з пріоритетних напрямів діяльності відділу соціальної роботи з населенням виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ.

  Основне завдання надання соціальних послуг – це профілактика складних життєвих обставин, подолання або мінімізація негативних наслідків особами або сім’ями, які перебувають в складних життєвих обставинах. Тому, 30.01.2020 року відділом соціальної роботи з населенням спільно зі службою у справах дітей було здійснено виїзд до сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах.