Хмельницький обласний центр соціальних служб
Участь у роботі круглого столу “Протидія торгівлі людьми: взаємодія заради результату”
Популярні
Інформаційні матеріали про сімейну медіацію
Про сімейну медіацію
Інструментарій із запобігання онлайн насильству щодо дівчат-підлітків
Міжнародна громадська організація «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (LHSI) запропонувала спеціалістам, які працюють із дітьми, пакет інструментів із запобігання насильству в Інтернеті щодо дівчат-підлітків — Збірник (Toolkit) з профілактики сексуального онлайн насильства щодо дівчат-підлітків.
Це збірка ресурсів, розроблених, створених або адаптованих і протестованих у рамках кількох європейських проектів за участю семи країн ЄС.
Toolkit (Збірник) містить такі компоненти:
1. Посібник «Навчання протидії сексуальному насильству в Інтернеті щодо дівчат-підлітків: Посібник для спеціалістів, які працюють з дітьми». Частина 1 посібника під назвою «Сексуальне насильство в Інтернеті: наслідки та заходи протидії» присвячена питанню сексуального насильства в Інтернеті щодо дівчат і містить інструкції щодо використання онлайн-інструменту CYBERSAFE, а також практичні рекомендації щодо проведення тренінгів.
Частина 2 «Плани тренінгів» містить чотири плани тренінгів, кожен з яких зосереджений на одному з чотирьох основних типів сексуального насильства в Інтернеті щодо дівчат.
Посібник також містить додатки з навчальними вправами для офлайн тренінгу, та інформацію про те, куди можна подавати скарги в Україні, та рекомендовані джерела.
2. Адаптація українською онлайн-інструменту CYBERSAFE (4 модулі), над яким працювали міжнародні та національні експерти. CYBERSAFE — це ігровий онлайн- інструмент для профілактики онлайн-насильства щодо жінок та дівчат серед молоді (13- 16 років), який може використовуватись як у класі, так і в дитячих таборах тощо. Відтепер він доступний українською мовою фасилітаторам, які працюють із підлітками. CYBERSAFE сприяє здоровим стосункам та гендерній рівності в Інтернеті.
3. Два короткі навчальні анімаційні відео для дівчаток і хлопців, вже доступні на платформі YouTube:
— «Наслідки поширення оголеного селфі дівчинки без її згоди» ТУТ
— «Що робити, якщо ваші оголені селфі потрапили в Інтернет» ТУТ
4. Буклет «Поради для батьків та опікунів щодо протидії сексуальному насильству в Інтернеті». Цей буклет містить вказівки щодо запобігання сексуальному насильству в Інтернеті та спеціально призначений для батьків та опікунів.
Відбулося підвищення кваліфікації для спеціалістів (фахівців із соціальної роботи), які здійснюють соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування
Популярні
Протягом двох днів, 29-30 травня 2024 року, на базі Хмельницького регіонального центру підвищення кваліфікації проходило навчання для публічних службовців. Під час піднесення рівня знань із слухачами говорили на тему «ЗДІЙСНЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ, У ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ, ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ».
Тренерами семінару стали представники обласного центру соціальних служб.
Крім того, у ході тренінгового заняття було розглянуто такі теми, як:
– сімейні форми виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
– механізми подолання у дитини, яка влаштована у СФВ почуття втрат;
– роль спеціаліста, який відповідає за надання соціальної послуги соціального супроводу, у плануванні заходів щодо подолання затримок у розвитку дитини;
– формування прив’язаності дитини до прийомних батьків. Особливості виховання дитини, яка потрапила в сімейні форми виховання.
– виконання норм наказу Мінсоцполітики України від 11. 08. 2017 р. №1307 «Про затвердження Державного стандарту соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування» під час надання послуг.
Слід зауважити, участь у навчанні взяли 21 фахівців із соціальної роботи територіальних громад області.
Відбулося підвищення кваліфікації для спеціалістів (фахівців із соціальної роботи), які здійснюють соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування
Популярні
Протягом двох днів, 15-16 травня 2024 року, на базі Хмельницького регіонального центру підвищення кваліфікації проходило навчання для публічних службовців. Під час піднесення рівня знань із слухачами говорили на тему «ЗДІЙСНЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ, У ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ, ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ».
Тренерами семінару стали представники обласного центру соціальних служб.
Крім того, у ході тренінгового заняття було розглянуто такі теми, як:
– сімейні форми виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
– механізми подолання у дитини, яка влаштована у СФВ почуття втрат;
– роль спеціаліста, який відповідає за надання соціальної послуги соціального супроводу, у плануванні заходів щодо подолання затримок у розвитку дитини;
– формування прив’язаності дитини до прийомних батьків. Особливості виховання дитини, яка потрапила в сімейні форми виховання.
– виконання норм наказу Мінсоцполітики України від 11.08.2017р. №1307 «Про затвердження Державного стандарту соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування» під час надання послуг.
Слід зауважити, участь у навчанні взяли 20 фахівців із соціальної роботи територіальних громад області.
Відбулося підвищення кваліфікації для фахівців із соціальної роботи територіальних громад
Популярні
Протягом двох днів, 29-30 квітня 2024 року, на базі Хмельницького регіонального центру підвищення кваліфікації проходило навчання для публічних службовців. Під час піднесення рівня знань із слухачами говорили на тему «ЗДІЙСНЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ, У ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ, ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ».
Тренерами семінару стали представники обласного центру соціальних служб. Крім того, у ході тренінгового заняття було розглянуто такі теми, як:
– сімейні форми виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
– механізми подолання у дитини, яка влаштована у СФВ почуття втрат;
– роль спеціаліста, який відповідає за надання соціальної послуги соціального супроводу, у плануванні заходів щодо подолання затримок у розвитку дитини;
– формування прив’язаності дитини до прийомних батьків. Особливості виховання дитини, яка потрапила в сімейні форми виховання.
– виконання норм наказу Мінсоцполітики України від 11.08.2017р. №1307 «Про затвердження Державного стандарту соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування» під час надання послуг.
Слід зауважити, участь у навчанні взяли 20 фахівців із соціальної роботи територіальних громад області.
“З перших уст”: Патронатні сім’ї – осередок безпеки та підтримки для дітей
Популярні
Проведено навчання для надавачів соціальних послуг недержавного сектору
Популярні
Сьогодні, 3 квітня 2024 року, Хмельницьким обласним центром соціальних служб проведено навчання для надавачів соціальних послуг недержавного сектору «Організація роботи надавачів соціальних послуг недержавного сектору вразливим групам населення» з метою забезпечення надання ними якісних соціальних послуг та виконання вимог законодавства у цій сфері. Розглядалося і питання організації роботи та стану функціонування закладів для перебування осіб вразливої групи населення (особи похилого віку, особи з інвалідністю, бездомні особи, особи із залежністю від наркотичних засобів чи психотропних речовин, особи, звільнені з місць позбавлення волі, одинокі матері тощо). В проведенні навчання взяли участь представники Головного управління Національної соціальної сервісної служби, КЗ «Хмельницький обласний центр цифровізації соціальної сфери», відділу містобудування та архітектури Хмельницької обласної військової адміністрації, Головного управління із запобігання надзвичайним ситуаціям, Головного управління Держпродспоживслужби, Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної військової адміністрації.
Відбулося навчання соціальних робітників, які надаватимуть соціальну послугу супроводу під час інклюзивного навчання
Популярні
Відповідно до нормативно-правових актів України в освітньому процесі соціальні потреби учнів з особливими потребами забезпечуються асистентом дитини (учня). Така послуга є однією з базових соціальних послуг, надання якої регламентується Законом та Державним стандартом соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання. Особа, яка надає послугу супроводу під час інклюзивного навчання, а саме асистент дитини (учня), має володіти певними професійними компетенціями і пройти навчання в регіональному центрі соціальних служб.
З цією метою 14-15 березня на базі Хмельницького обласного центру соціальних служб відбулося навчання соціальних робітників, які надаватимуть соціальну послугу супроводу під час інклюзивного навчання. Учасниками навчання були працівники надавачів соціальних послуг Хмельницької та Славутської міських рад.
Учасники заходу ознайомилися з основами організації роботи з дітьми з інвалідністю та/або особливими освітніми потребами, психологічними та практичними аспектами організації надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання, принципами надання соціальної послуги, основними діями та заходами, що становлять зміст соціальної послуги, домедичною допомогою, правами та обов’язками учасників освітнього процесу задіяних під час надання соціальної послуги, участь асистентав складані індивідуального плану, правилами безпеки в процесі надання соціальної послуги в умовах війни.
До організації та проведення навчання були залучені лікарі обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, представники Червоного Хреста.
За результатами навчання усі учасники пройшли вихідне тестування та отримали довідки про проходження навчання.