Семінар – нарада для новопризначених спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Популярні

IMG-cc368fbe2a8f8451f14b40d15e0fe58f-V  З 8 по 10 жовтня 2018 року на базі центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, проведено тематично короткостроковий семінар для новопризначених спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

  Під час тематичної зустрічі було розглянуто питання:

  • IMG-afd0fac41da720d22791f762ad485500-Vздійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю в умовах проведення адміністративно-територіальної реформи;
  • модель оцінки потреб дитини та її сім’ї;
  • державний стандарт соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах як інструмент правового регулювання надання соціальних послуг;
  • державні соціальні допомоги. Роль центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в процесі контролю за використанням державних допомог при народженні дитини та одиноким матерям;
  • проблемні питання у застосуванні законодавства про публічну службу;IMG-40a51d6a8b44f70adb65d00dfed7da0e-V
  • механізми психологічного захисту в сучасному інформаційному просторі;
  • діяльність соціальних закладів області. Необхідні документи для зарахування до закладів;
  • оцінка потреб як основа ведення випадку та інструмент з надання якісних послуг для дитини та її сім’ї;
  • визначення складності випадку, критерії та процедура підготовки висновку з оцінки потреб дитини та її сім’ї;

IMG-36fa47dc7bbcd31e0eaac8ce7f53cf6f-VIMG-f695387dbf95aeda38de6acc10d76a56-VIMG-d431a98b6913e2e1bcecf5c8864ba481-VIMG-f9fe9ca9f9474820c0a8cc6b16327f3a-VIMG-fd39889640ec8f3fadb60e870ae286ea-VIMG-33e5c413a5931d461e2e78d2a6bbcd7a-V

  На завершення спеціалісти Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій провели анкетування, підведення підсумків та вручення сертифікатів для новопризначених спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

IMG-0d666f972dc1a81114643b249c04409c-V IMG-ce2c4ccbab6235ddc0ba53ebae28151f-V

Семінар – нарада для новопризначених спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Популярні

IMG-f05f527cf7d950d8b7e2d30020b4bf01-V  З 11 по 13 червня 2018 року на базі центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, проведено тематично короткостроковий семінар для новопризначених спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

IMG-dd9d0e36d938d343ab1bf7c5a70f5361-V  Під час тематичної зустрічі було розглянуто питання:

  • здійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю в умовах проведення адміністративно- територіальної реформи;
  • актуальні питання реформування органів місцевого самоврядування, органів виконавчої влади в умовах децентралізації;
  • оцінка потреб як основа ведення випадку та інструмент з надання якісних послуг для дитини та її сім’ї;
  • діяльність соціальних закладів області. Необхідні документи для зарахування до закладів;
  • визначення складності випадку, критерії та процедура підготовки висновку з оцінки потреб дитини та її сім’ї;
  • державний стандарт соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах як інструмент правового регулювання надання соціальних послуг;
  • IMG-daed66d6afc9d2463e2dcc6855e8aa33-Vдержавні соціальні допомоги. Роль центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в процесі контролю за використанням державних допомог при народженні дитини та одиноким матерям;
  • механізми психологічного захисту в сучасному інформаційному просторі;
  • модель оцінки потреб дитини та її сім’ї;

  На завершення спеціалісти Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій провели анкетування, підведення підсумків та вручення сертифікатів для новопризначених спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

IMG-bcafb6d47988ebff3f8589f6789033c9-VIMG-7da23cba5e6d34182e1d5deef74402df-V

Семінар – нарада для психологів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Популярні

IMG-a8eea13b2d72bf0f19a9d623f4d80829-V  З 5 по 7 червня 2018 року на базі центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, проведено тематично короткостроковий семінар для психологів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді комунальних закладів органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

IMG-881dc6d8deae5a81288d1e55d858e93a-VIMG-70b33770dc237f357cabc6ca6f92e717-V

  Під час тематичної зустрічі було розглянуто питання: «Психологічна робота з сім’ями, дітьми та молоддю»; Здійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю в умовах адміністративної реформи; Консультативна робота з учасниками АТО; Сім’я як об’єкт психологічної реабілітації учасників бойових дій; Особливості роботи психолога з учасниками АТО; Роль психолога центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді у проведенні первинної психологічної зустрічі з кандидатами у патронатні вихователі, наставники, прийомні батьки, батьки-вихователі; Механізми психологічного захисту в сучасному інформаційному просторі; Методичні рекомендації щодо надання психологічної допомоги сім’ям з дітьми, дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах; Роль психологічної служби центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в реалізації Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству»; Особливості спілкування з психічно хворими людьми; Партнерство та прийняття рішень у найкращих інтересах для дитини.

34561772_1928978353781734_7101726736013852672_n34701451_1927731540573082_7818986527848923136_n

  На завершення спеціалісти Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій провели анкетування, підведення підсумків та вручення сертифікатів для психологів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, комунальних закладів органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

IMG-f01b9e68bb7e4bb23629c13954c5c216-VIMG-af1e105e8a85c3b10ef9a46b01ec1e6a-VIMG-fbc65ef5d2a2dbca27e2a7dbf93f7f16-V

Підвищення кваліфікації працівників центрів соціальних служб, для сім’ї дітей та молоді області

Популярні

З 10 по 12 квітня 2017р. на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, проведено тематичний короткостроковий семінар для спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, та фахівців із соціальної роботи органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

Під час тематичної зустрічі було розглянуто питання: «Здійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю в умовах проведення адміністративно-територіальної реформи», «Пільги та державні допомоги сім’ям та особам, які опинились у складних життєвих обставинах», «Співпраця служб у справах дітей та ЦСССДМ в аспекті захисту прав дитини», «Співпраця обласного центру профілактики і боротьби зі СНІДом та ЦСССДМ щодо профілактики поширення ВІЛ-інфекції».

Спеціалісти Хмельницького обласного центру соціальних служб, для сім’ї дітей та молоді провели тренінгові заняття на теми: «Особливості здійснення соціальної роботи з неадаптованими сім’ями», «Особливості складання оцінки потреб у неадаптованих сім’ях», «Кризове та екстрене втручання», «Механізм застосування кризового та екстреного втручання», «Практичне застосування державних стандартів з надання соціальних послуг».

На завершення спеціалісти Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій провели анкетування та підведення підсумків щодо перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, фахівців із соціальної роботи органів місцевого самоврядування, які утворилися у результаті об’єднання територіальних громад.

image-0-02-05-4bd67d39ec92b67fb5e5b5161721896fe5da5acccdee3edcb789479b5644134f-V image-0-02-05-37e722d9dda7d60f007833f747dd9647d5e7ce38b46b49cace2707b388573e24-V image-0-02-05-1060cf179d32374e7643246719f7a92458e325c77c6bffdc18b14eeb61eb5d72-V image-0-02-05-06533dc051b6a6de00343f20eae49553b3addb3b8cb1d9fe82470de274b665d2-V image-0-02-05-8029d50775953b6ef200b871b4a99eae09d109f503365ee27c8f784b201817f0-V  image-0-02-05-a0e610f4e15e92977fa0fbe5cb55bb280ff6fa5e32c413e4294723f30e8111be-V image-0-02-05-c0df07c1954f09f9cca90f37128b2c3a55734cf17973545502aa1c47849cc179-V image-0-02-05-c27055e2ee5ba5b55079a6115579a9eaff8b37e811fe773f61faac92472c20ed-Vimage-0-02-05-404969013989ece9bbd501f324e027be9292519765f11268393abe922a28661f-V    image-0-02-05-f127668ea18eee7d45cb2017bed01efd97dc54f45d322fbc451db670a4793353-V

Дистанционный бесплатный курс ЮНЕСКО по профилактике насилия в школе

Международный дистанционный электронный учебный курс «Современные подходы в предотвращении насилия и популяризации культуры мира в образовательных учреждениях»

Институт ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании (ИИТО) в сотрудничестве с Республиканским общественным объединениям«Белорусская Ассоциация клубов ЮНЕСКО», Кафедрой ЮНЕСКО «Расширение вопросов мира и толерантности через изучение языков и общественное образование» Минского государственного лингвистического университета в рамках деятельности Регионального ресурсного тренингового центра EDU-HUB приглашают заинтересованных специалистов системы образования из стран Восточной Европы и Центральной Азии принять участие в бесплатном международном учебном курсе «Современные подходы в предотвращении насилия и популяризации культуры мира в образовательных учреждениях».

Учебный курс направлен на укрепление потенциала сотрудников образовательных учреждений по вопросу профилактики насилия через глубокое понимание проблемы  булинга и выработку действенных мер для оперативного реагирования и предотвращения данного явления в образовательном учреждении. В рамках курса специалистам будут предложены многочисленные инструменты для исследования вопроса насилия в образовательных учреждениях в своих странах, а также для обмена опыта профилактики насилия и формирования культуры мира. 

За основу курса взято пособие ЮНЕСКО «Предотвращение насилия в образовательных учреждениях» изданное в 2015 году по итогам работы группы международных экспертов из стран Восточной Европы и Центрально Азии.

Объем курса – 72 академических часов. Участники и участницы, успешно закончившие курс, получат сертификат Института ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании (ИИТО).

Курс будет проходить с 31 октября по 4 декабря 2016 года (5 недель) на Платформе дистанционного обучения EDU-HUB по адресу: www.belau.info/moodle Предусмотрена возможность проведения дополнительных вебинаров с привлечением в качестве спикеров как внешних специалистов, так и самих участников и участниц курса. Участникам и участницам необходимо планировать не менее 12 академических часов в неделю для успешного освоения материалов курса и выполнения практических заданий. Соотношение теории и практических заданий в рамках курса определено формулой 40/60. 

Для участия в учебном курсе курсах дистанционного обучения необходимо не позднее 31 октября 2016 года  выполнить следующие действия:

1. Зарегистрироваться на Платформе дистанционного обучения пройдя по ссылке: http://www.belau.info/moodle/login/signup.php? Внимание! После заполнения формы на ваш электронный адрес придёт письмо с прямой ссылкой для подтверждения регистрации. Нажмите её! Часто это письмо попадает в папку «Спам», поэтому необходимо проверить и её. 

2. Зайти на Платформу, введя свой логин и пароль. Прямая ссылка: http://www.belau.info/moodle/login/index.php Выберите нужный курс (курс №3), зайти в него и нажать на ссылку «Записаться на курс». Прямая ссылка на курс: http://www.belau.info/moodle/course/view.php?id=35 После этого вы становитесь участником курса. На ваш электронный адрес будет направлено автоматическое уведомление о записи на курс. Далее на ваш электронный адрес будет поступать вся информация о курсе. Само обучение будет проходить на Платформе дистанционного обучения в удобное для вас время. 

Дополнительная информация. За дополнительной информацией о курсе обращайтесь: Виталий Никонович, руководитель EDU-HUB, куратор учебного курса:  телефон: +375 29 869 39 21 (Viber, Whats App, Telegram, Signal), электронная почта: vnikanovich@belau.info   Skype: v_n_n_v

Программа курса «Современные подходы в предотвращении насилия и популяризации культуры мира в образовательных учреждениях»

Введение в курс. 
На первой неделе участники и участницы смогут познакомиться друг с другом, представить свой предыдущий опыт работы по теме курса, обсудить текущее положение дел по данной теме в своей стране и своем учебном заведении, а также пройти вводное тестирования уровня знаний по теме курса.
Методы обучения: вводный вебинар, форум-знакомство, практическое задание, тест. 

Феномен насилия в образовательном учреждении. 
На второй неделе участники  и участницы обсудят понимание насилия, изучат виды и формы насилия в образовательном учреждении. Кроме того, будет широко представлены личностные, семейные, социальные, ситуативные факторы насилия в образовательном учреждении.
Методы обучения: интерактивная лекция, метод кейсов, просмотр и обсуждение видео, практическое задание.

Реагирование на случаи насилия и его последствия. 
На третьей неделе участники и участницы рассмотрят вопрос законодательного регулирования проблемы насилия, изучат примерные регламенты образовательных учреждений, обсудят вопросы последствий ситуаций насилия для пострадавших, свидетелей, обидчиков и образовательного учреждения в целом. 
Методы обучения: интерактивная лекция, изучение и обсуждение документов, практическое задание, вебинар по обмену опытом.

Партнерская сеть по предотвращению, выявлению и реагированию на случаи насилия в образовательном учреждении. 
На четвертой неделе участники  и участницы обсудят вопрос партнерства образовательных учреждений в вопросах создания и поддержания позитивного климата в коллективе. Кроме того, будет обсуждены вопросы важности взаимодействия образовательного учреждения с другими организациями, в том числе по вопросам обучения руководителей и педагогов, взаимодействия с родителями, обучения учащихся.
Методы обучения: интерактивная лекция, метод кейсов, форум-обсуждение, практическое задание.

Популяризация культуры мира в образовательных учреждениях. 
На пятой неделе участники и участницы познакомятся с международным опытом и лучшими практиками в своих странах по популяризации культуры мира. Будут представлены методические материалы по проведению образовательных мероприятий, а также предложены конкретные примеры формирования и развития в учебном заведении доброжелательной и комфортной атмосферы силами ученического самоуправления, родительского комитета и педагогического совета. 
По итогам обучения будет предложено итоговое тестирование уровня знаний по теме курса, а также будут разработаны индивидуальные планы действий по предотвращению насилия и популяризации культуры мира в конкретных образовательных учреждениях.
Методы обучения: интерактивная лекция, изучение и обсуждение методических материалов, форум-обсуждение, практическое задание, тест, итоговый вебинар.

ПЕРШИЙ МОДУЛЬ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УСПІШНО ВІДПРАЦЬОВАНО!

Галерея

Протягом березня-червня з ініціативи МБФ «Альянс громадського здоров’я» у п’яти містах України, а саме: Києві, Кіровограді, Кривому Розі, Одесі та Хмельницькому організовано модульно-тренінгове навчання спеціалістів державного сектору  та громадських організацій соціальної сфери та медицини. у м. Хмельницькому курси підвищення кваліфікації за програмою «Особливості надання медичних та соціальних послуг для вразливих категорій населення з використанням гендерно-чутливого підходу» відбулися з 4 по 9 квітня  2016 р. Навчання проводилось спільно МБФ «Альянс громадського здоров’я», Міністерством соціальної політики України, Інститут соціальної роботи та управління Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова та ДУ «Український центр контролю за соцхворобами МОЗ України». Серед провідних тем відзначено: «Соціальна Читати далі…

Перепідготовка та підвищення кваліфікації директорів

Галерея

З 29 по 31 березня 2016 року був проведений тематичний короткостроковий семінар для директорів районних, міських, селищних центрів соціальних служб  для сім’ї, дітей та молоді.   Тема: “Актуальні питання здійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю в умовах проведення адміністративно-територіальної реформи ” Семінар проводився за таким планом: 29 березня, вівторок 9.30 – 10.00 Реєстрація. 10.00 – 10.15  Відкриття семінару, ознайомлення з програмою.  Баюк Микола Іванович – директорЦентру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, м.держ.упр.;   Власюк Тетяна Михайлівна –  директор Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. 10.15 – 11.00 Тематична зустріч. Здійснення соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю Читати далі…

Фокусоване групове інтерв’ю зі студентами

Галерея

З метою популяризації соціальної реклами, спеціалістами обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді було проведено фокусоване групове інтерв’ю зі студентами 1 курсу Хмельницького Національного Університету. На початку заняття студентам було повідомлено про: історію та етапи розвитку соціальної реклами; проблеми, які вона охоплює; актуальні питання та напрямки соціальної реклами. Студенти розказали, що кожен день вони бачать соціальну рекламу на телебаченні, білбордах, в громадському транспорті,  але переважна більшість її стосується безпеки керування транспортними засобами та профілактики ВІЛ/СНІДу. На їхню думку, більшу увагу слід звернути на створення соціальної реклами  з проблематик: профілактика жіночого алкоголізму та куріння; пропаганда створення прийомних сімей та Читати далі…

Кожній дитині, бути в родині!

Популярні

Ось уже­­­­ 10 років поспіль обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснює системну роботу щодо популяризації сімейних форм виховання та  впровадження сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. На 01.01.2016 року в області діє 117 прийомних сімей, в яких виховується 209 дітей та 22 дитячих будинків сімейного типу, в яких перебуває 153 дитини. Шляхом навчання сімей (осіб), які бажають створити ПС, ДБСТ, взяти на опікунство, піклування чи усиновлення у 2015 році пройшли курс 53 особи.

14 січня 2016 року обласним центром розпочато планове  навчання спеціалістів районних,  міських та обласного центрів, які здійснюють  соціальне супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу. Його проводять за програмою ПРАЙД (українська версія), Мельник Наталя Валентинівна – заступник директора центру та Тетяна Коломієць – головний спеціаліст відділу методичного забезпечення соціальної роботи.

   Метою навчання є  удосконалення форм та методів роботи з вище зазначеними сім’ями.

Під час навчання опрацьовуються  такі теми:

  1. історія та сучасний стан розвитку сімейних форм виховання в Україні. Сфери компетентності прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників;
  2. оцінювання потенціалу батьків та потреб дитини. Юридичні аспекти функціонування прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу;
  3. зміст і методи сімейного виховання;
  4. роль сім’ї у розвитку індивідуальності, підтримці самооцінки й культурної ідентичності дитини;
  5. соціальне супроводження прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу;
  6. важливість батьків та сім’ї для розвитку дитини. Причини переміщення дитини з сім’ї;
  7. подолання у дитини почуття втрати;
  8. повноцінний розвиток дитини та причини його затримки;
  9. задоволення потреб дитини й формування її прив’язаностей;
  10. планування стабільності життя дитини та сім’ї.

Бажаючих взяти участь у навчанні звертатись до РМЦСССДМ. Контакти ви можете знайти на нашому сайті.

  

Тренінги та семінари

Діяльність щодо зміцнення кадрового потенціалу та впровадження системи супервізії в центрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закладах соціального обслуговування.

Хмельницьким обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді протягом 2014 року приділялась значна увага підвищенню кваліфікації працівників. Протягом звітного періоду підвищили кваліфікацію 95 працівників центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закладів соціального обслуговування, з них: 27- директорів, 62 – спеціаліста, 6- фахівців із соціальної роботи. Проведено ряд тематичних короткострокових семінар-навчань із залученням спеціалістів обласного центру, з питань соціального супроводу сімей, які опинились в складних життєвих обставинах. До навчальних занять залучалися представники: управління праці та соціального захисту населення; регіональних центрів зайнятості; відділів у справах сім’ї, молоді та спорту; міських, районних лікарень, міських, районних відділів кримінально-виконавчої інспекції; Управління Державного департаменту України з питань виконання покарань, а також координатори Хмельницького регіонального компоненту проекту «Поширення національного механізму взаємодії суб’єкітв, які здійснюють заходи в сфері протидії торгівлі людьми, в Україні». Працівники та спеціалісти центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Хмельницької області брали участь у підвищенні кваліфікації за професійними програмами на базі Хмельницького центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. У 2014 році обласним центром СССДМ проведено 3 семінари-наради для директорів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. 6 семінарів для кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі. Протягом року було накладено 9 дисциплінарних стягнень, з них: 1 стягнення – працівнику, який займає посаду керівника, 5 стягнень – працівникам, які займають посаду спеціалістів, 3 стягнення – працівникам, які займають посади фахівців із соціальної роботи. За результатами роботи у 2014 році було нагороджено 61 працівника системи центрів СССДМ, з них: 11 осіб – працівники, які займають посади керівників, 25 осіб – працівники, які займають посади спеціалістів, 25 осіб – працівники, які займають посади фахівців із соціальної роботи. З метою зміцнення кадрового потенціалу у 2014році розпочато роботу щодо впровадження системи супервізії в ценрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закладах соціального обслуговування. Впровадження системи супервізії в ценрах соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, закладах соціального обслуговування полягає у підтримці мотивації до роботи через надання конструктивного зворотного зв’язку та ефективного використання професійних повноважень, надання емоційної підтримки в стресових ситуаціях та мобілізації ресурсів для подолання професійних труднощів. Супервізія дає змогу вирішення адміністративних питань; планування діяльності; реалізація завдань; підтримка якості роботи; дотримання трудової дисципліни; виконання посадових інструкцій; ефективне використання ресурсів. Впровадження системи супервізії дасть змогу передбачити перспективу діяльності мережі центрів, можливість чітко визначити види робіт, час їх виконання, виконавців, дозволить сконцентрувати необхідні ресурси для виконання запланованого, дасть можливість спрогнозувати можливі ризики в діяльності та є основою для контролю діяльності. Супервізія здійснюється не лише з метою визначення цілей та пріоритетів у процесі роботи а й формування позитивного ставлення у спеціалістів до своєї роботи. Враховуючи ряд факторів, можна визначати рівень і якість управління та надання послуг, його відповідність потребам суспільства: – результативні методи та засоби надання соціальних послуг їх отримувачу; – розв’язання проблемних ситуацій, пов’язаних із виконанням професійних обов’язків; – визначення сильних професійних якостей, навчальних потреб та необхідності підвищення професійної компетенції; – розподіл професійного навантаження з метою попередження професійного вигорання; – вираження почуттів щодо роботи, стосунків із колегами та отримувачами послуг в умовах конфіденційності; – управління власними почуттями й поведінкою у стресових ситуаціях;