Запобігання конфліктам у спілкуванні

зображення_viber_2024-06-13_14-16-46-789  Комунікація з оточуючими – справа важлива, але, разом і з тим, непроста. Брак навичок спілкування та вміння аргументовано викладати свою точку зору часто призводить до виникнення конфліктів, які негативно впливають на стосунки між людьми.

  13 червня 2024 на базі КУ «Центр надання соціальних послуг» Ізяславської міської ради фахівцем із соціальної роботи І категорії Євгенією Ткачук був проведений інформаційно-просвітницький захід для жінок з родин внутрішньо переміщених осіб та сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

зображення_viber_2024-06-13_14-15-55-903  Захід проводився у вигляді тренінгу, метою якого було поінформувати учасників про суть конфлікту, причини його виникнення та допомогти виробити правильну лінію поведінки для його запобігання та виходу з нього. Також учасники заходу вчились відпрацьовувати навички безконфліктного спілкування, толерантність  у ставленні до співрозмовників, відповідальність та обов’язковість , визнання права людей на власну думку.

  На завершення тренінгу жінкам було запропоновано вправу на психоемоційне розвантаження та арттерапевтична методика для естетичного та емоційного піднесення.

За матеріалами КУ «Центр надання соціальних послуг»

Ізяславської міської ради

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*