З метою популяризації соціальної реклами, спеціалістами обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді було проведено фокусоване групове інтерв’ю зі студентами 1 курсу Хмельницького Національного Університету. На початку заняття студентам було повідомлено про:
- історію та етапи розвитку соціальної реклами;
- проблеми, які вона охоплює;
- актуальні питання та напрямки соціальної реклами.
Студенти розказали, що кожен день вони бачать соціальну рекламу на телебаченні, білбордах, в громадському транспорті, але переважна більшість її стосується безпеки керування транспортними засобами та профілактики ВІЛ/СНІДу. На їхню думку, більшу увагу слід звернути на створення соціальної реклами з проблематик:
- профілактика жіночого алкоголізму та куріння;
- пропаганда створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
- протидія насильству в сім’ї.
Студенти активно брали участь в обговоренні соціальних проблем та виявили бажання співпрацювати на волонтерських засадах з центрами соціальних служб.