На сіданні колегії райдержадміністрації

79950006_2855300978088436_771482925018382336_n  23 грудня 2019 року на засідання колегії Деражнянської районної державної адміністрації, яке відбулося під керівництвом заступника голови адміністрації Заряни Попадіної, заслухано питання про здійснення соціальної роботи Деражнянським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

  Директор Деражнянського РЦСССДМ, Галина Березюк, проінформувала членів колегії та присутніх про організаційно-провові засади діяльності центру, пріоритетні напрямки роботи та проблемні питання. Донесла інформації про роботу спеціалізованих формувань та консультаційних пунктів, співпрацю із соціальними партнерами на недержавними організаціями, інформаційно-просвітницьку та рекламну діяльність.

  Основна увага була приділена звіту щодо надання соціальних послуг уразливим категоріям населення, а саме: особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, наслідки яких вони не можуть подолати за допомогою власних засобів та можливостей.

  З метою забезпечення раннього виявлення, ведення обліку та соціального супроводу сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, протягом  2019 року Деражнянським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді здійснено оцінки потреб у 160 сім’ях, в яких виховується 374 дитини, та 36 оцінок потреб особи.

  За результатами яких, взято на облік 45 нововиявлених сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, в яких виховується 87 дітей, та 22 особи. Знято з обліку 45 сімей, в яких виховується 82 дитини, та 12 осіб.

  Всього на обліку Деражнянського РЦСССДМ перебуває 191 сім’я, в якій виховується 450 дітей, та 37 осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  Соціальним супроводом протягом звітного періоду охоплено 57 сімей, в яких виховується 130 дітей та 1 особу, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  З них, протягом звітного періоду, взято під соціальний супровід 39 сімей, в яких виховується 89 дітей.

  Припинено здійснення соціального супроводу 35 сімей, в яких виховується 83 дитини. З них: у зв’язку із досягнення позитивного результату – 35 сімей (з мінімізацією складних життєвих обставин – 17 сімей, подоланням – 18 сімей.

  Протягом звітного періоду соціальними послугами охоплено 610 сімей, в яких виховується 869 дітей. За результатами послуг:

– у 154 сім’ях підвищено виховний потенціал, в т. ч., у 92 сім’ях – сформовано навички догляду за дитиною;

– у 119 сім’ях сформовано навички ведення домашнього господарства, в т. ч., навички дотримання належних санітарно-гігієнічних умов проживання;  

– у 24 сім’ях знижено рівень вживання алкоголю;

– 20 сім’ям надано допомогу у працевлаштуванні;

– 10 сім’ям надано допомогу у влаштуванні дітей в дитячі садочки та навчальні заклади;

– 12 сім’ям надано допомогу у отриманні лікування;

– члени 57 сімей, які перебувають під соціальним супроводом, пройшли профілактичні медичні огляди, в т. ч., проконтрольовано дотримання графіка вакцинації дітей;

– у 10 сім’ях виправлено протиправну поведінку їх членів;

– 82 сім’ям надано допомогу з питань отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

– 8 сім’ям надано допомогу щодо збору документів для отримання посвідчення багатодітної сім’ї;

– 4 сім’ям надано допомогу у складанні позовних заяв;

– 9 сім’ям надано допомогу у виготовленні документів, що посвідчують особу, в т. ч. реєстрації новонародженої дитини;

– у 42 сім’ях сформовано навички раціонального використання сімейного бюджету;

– з метою попередження раннього соціального сирітства, 2 сім’ї влаштовано в «Хмельницький обласний соціальний центр матері та дитини»;

– 1 особу, яка мала проблеми, пов’язані із залежністю від алкогольних та психотропних речовин, влаштовано в Хмельницький обласний центр соціально-психологічної реабілітації;

– 1 особу, яка постраждала від домашнього насильства, влаштовано в Хмельницький обласний центр соціально-психологічної допомоги;

– за сприяння спонсорів, недержавних організацій і волонтерів та в рамках проведення благодійних акцій: «Великодній кошик», «Готуємо дітей до школи»,  «Кожен здатен на диво», допомоги різного виду отримали:

  • 14 сімей у вигляді продуктових наборів;
  • 20 дітей отримали подарункові сертифікати на придбання канцтоварів;
  • 18 дітей отримали шкільні рюкзаки та ранці;
  • 1 дитина отримала набір першокласника (одяг, взуття, канцприладдя);
  • 60 сімей отримали гуманітарну допомогу у вигляді речей, які були у вжитку;
  • 79 дітям з інвалідністю надано подарунки до Дня інваліда;
  • 19 дітей отримали подарунки до Дня Святого Миколая, Нового року та Різдва.

  Соціальним супроводженням охоплено 3 прийомних сім’ї, в яких виховувалося 7 дітей (2 дітей-сиріт та 5 дітей, позбавлених батьківської опіки та піклування).

  З метою підготовки дитини, яка проживає у закладі, до самостійного життя шляхом розвитку її фізичного, духовного та інтелектуального потенціалу, впевненості у власних силах, формування культурних і моральних цінностей, підписано 2 договори  про наставництво стосовно 2 дітей, які виховуються в інтернатному закладі.

  На обліку центру перебуває 36 осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. 1 особу вказаної категорії охоплено соціальним супроводом.

  З метою розширення можливостей для доступу населення до соціальних послуг, роботу Деражнянського РЦСССДМ протягом 2019 року було висвітлено у 1 статті обласної газети «Подільські вісті», 12 статтях районної газети «Вісник Деражнянщини»; у 37 повідомленнях на веб-сайті Деражнянської РДА та 46 повідомленнях на веб-сайті Хмельницького ОЦСССДМ. Створено сторінку у соціальній мережі facebook. Проведено 56 піар-заходів. Виготовлено та розповсюджено 12 видів буклетів у кількості 6500 штук.

  Центром налагоджено тісну співпрацю з державними та недержавними закладами, установами та організаціями.

  Членами колегії визнано, що соціальні послуги Деражнянським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді надаються на достатньому рівні.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*