Навчання для майбутніх соціальних працівників

IMG_20220603_092622За ініціативи доцентів кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Хмельницького національного університету Алли Шеремет та Наталії Синюк, відбулась на ZOOM платформі   підсумкова конференція  на тему: «Соціальний супровід прийомних сімей» для студентів 4 курсу кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки, спеціальності «Соціальна робота»,   участь в якому взяла  заступник директора Хмельницького обласного центру соціальних служб Наталії Мельник.

IMG_20220603_092654Під час зустрічі  Наталія Мельник, звернула увагу присутніх слухачів на мету та завдання які передбачає надання прийомним дітям та батькам різних видів соціальних послуг. За її словами, соціальний супровід є формою державної підтримки сім’ї в інтересах дитини. І наскільки успішним буде соціальний супровід прийомної сім’ї, тим швидше прийомна дитина та прийомні батьки адаптуються один до одного.

Вона детально  зупинилась  на основних функціях соціального працівника в соціальній роботі з прийомною сім’єю, вивчення відповідності об’єктивних і суб’єктивних характеристик сім’ї, яка претендує взяти дитину, нормативним вимогам; підготовки потенційних прийомних батьків до утримання в сім’ї дитини-сироти чи дитини, яка залишилася без піклування батьків; підбір та підготовка дітей для конкретної прийомної сім’ї; соціальний супровід дитини в прийомній сім’ї; робота з оцінювання ефективності функціонування прийомних сімей; корекційна і профілактична робота з біологічною сім’єю дитини.

IMG_20220603_092643На думку пані Наталії, ефективне впровадження такої роботи потребує, передусім, чітких інструктивних роз’яснень, єдиних форм, затверджених на рівні Міністерства соціальної політики. Визначення єдиної методики роботи соціальних працівників щодо соціального супроводу прийомних сімей підвищить професійний рівень надання соціальних послуг, спрямованих на реалізацію права дитини виховуватися у сімейному оточенні.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*