Відбувся виїзний семінар-нарада на тему: «Надання соціальних послуг сім’ям, дітям та молоді на території об’єднаних територіальних громад

AEA_3_116  З 11 по 13 грудня 2019 року на базі Волочиської громади відбувся виїзний семінар-нарада для директорів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та керівників структурних підрозділів, які здійснюють соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю на території ОТГ на тему: «Надання соціальних послуг сім’ям, дітям та молоді на території об’єднаних територіальних громад. Обмін позитивним досвідом роботи щодо надання соціальних послуг КУ «Центр надання соціальних послуг» Волочиської міської ради».

IMG-14429754b401aa594481b1f58a4c6ede-V  Під час виїзного семінару у Волочиській міській об’єднаній територіальній громаді учасники семінару ознайомилися з діяльністю відділів комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Волочиської міської ради та формами та методами роботи. Також розглянуто питання моделювання мережі установ/закладів, які надаватимуть соціальні послуги в громадах на 2020-2025рр.

  Учасники обмінялися досвідом роботи щодо функціонування різних моделей надання соціальних послуг, зокрема роботи презентували Сатанівської, Летичівської, Полонської об’єднаних територіальних громад і міста Хмельницький.

  Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Волочиської міської ради співпрацює з громадськими та благодійними організаціями: ГО «Спілка воїнів АТО Волочищини», ГО Волочиська районна спілка ветеранів війни в Афганістані, Громадська організація людей з обмеженими  можливостями Волочиської об’єднаної територіальної громади «Поклик серця», Громадська  організація ветеранів та інші.

 IMG-e105008778cf3a64b27a0ed22e0b8f75-V IMG-f6105f29845c58855bb5ba2c16a42b5c-V IMG-fad433ec01db793d186fd939b8f1334e-V IMG-fc685998b67317cd60a386ef07a6e245-V IMG-5e608a6b08772e6fd9ce25f1d1555d09-V IMG-20c66c77526ad55e39dc9d2d71819e28-V IMG-ae95b5db0bb4574abfad201ce6458107-V IMG-a59d65068c1398bd73551c5178448761-V

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*