Про засідання комісії з питань захисту прав дитини у м. Кам’янці-Подільському

завантаження  Відбулося чергове засідання комісії з питань захисту прав дитини, на якому розглянуто 15 питань в інтересах дітей.

  Трьох дітей влаштовано в групу притулку ДНЗ № 17, оскільки сім’ї, у яких вони виховуються, потребують соціальної підтримки, їх залишено під соціальним супроводом Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. За результатами здійснення соціального супроводу чотирьох сімей, трьох дітей взято на облік як таких, що опинилися в складних життєвих обставинах, абатьків буде притягнуто до адміністративної відповідальності за неналежне виконання батьківських обов’язків, одну дитину знято з обліку служби у справах дітей, оскільки, досягнуто позитивного  результату.

  Комісія заслухала двох батьків про виконання ними батьківських обов’язків, їх попереджено про відповідальність за виховання та навчання дітей і передано під соціальний супровід.

  На розгляд виконавчого комітету буде винесено пропозиції щодо встановлення порядку участі двом батькам у вихованні та спілкуванні з малолітніми дітьми, затвердження висновків органу опіки та піклування про розв’язання спору щодо участі одного із батьків у вихованні дітей, доцільності позбавлення батьківських прав батька відносно неповнолітньої дитини.

У м. Кам’янці-Подільському обмінялись досвідом щодо лікування осіб з алко-, нарко- та азартною залежністю

2  Спеціалісти Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді прийняли участь у семінар-нараді з питань профілактики залежностей від ПАР (психоактивних речовин) на тему: «Робота з особами залежними та співзалежними».

  Захід проводили працівники реабілітаційного центру «Назарет» та комісії душпастирства тверезості УГКЦ (м. Львів).

1  Під час заходу доповідачі надали учасникам інформацію з питань залежностей та їх симптомів, поділись досвідом роботи із залежними та співзалежними особами, а також із власними напрацюваннями щодо протидії алкоголізму та наркоманії серед дітей та молоді.

  Результатом зустрічі стала домовленість про продовження співпраці між Кам’янцем і Львовом.

Проведений захід з Громадською організацією молодь з інвалідністю, до Дня св.Валентина

  Любов – це те єдине, що загострює розум, будить творчу фантазію, те, що очищає нас і звільняє. (П.Коельо)
  Саме з цих слів розпочався захід “Цей чудовий Валентинів День”, який підготували та провели психологи ХМЦСССДМ Ольга Захожа та Оксана Каритун для молоді з інвалідністю ГО “Перспектива”. Під час заходу учасники виготовляли вітальні листівки, приймали участь у різноманітних конкурсах, співали пісень, читали вірші, кожен з учасників отримав заохочувалиний сувенір за активність та титул Міс/Містер.
Дякуємо Савчуку А.М, молоді, батькам ГО “Перспектива”, студентам-практикантам ХНУ, МАУП, ВМУРоЛ “Україна”, працівникам бібліотеки для дітей ім. Т.Шевченко за співпрацю, активність й щирість ваших сердець!

86260968_2730841643631258_55356162735865856_o 86277500_2730841626964593_199879376999809024_o 86281125_2730842136964542_8870237639639302144_o 86290746_2730841826964573_5903258219924422656_o 86340004_2730841933631229_8526099880353988608_o 86352729_2730842143631208_3594359264170213376_o

“Нашим захисникам з любов’ю”

  Уже стало традицією проведення акції виготовлення валентинок працівниками Центру до Дня закоханих під гаслом. “Нашим захисникам з любов’ю”. До якції долучилися СЗОШ 18, СЗОШ 24, 27 ,29 та НВК 2. Школярі власноруч виготовляли валентинки з щирими побажаннями здоров’я та любові для наших військовослужбовців на Сході України.

86390988_2457636114497677_6474891566426095616_n 86500781_2457636144497674_1454033217823703040_n

Контроль за цільовим використанням коштів!

0-02-0a-05fa0d27ee485ff710c1bea22d39adfa21d838e629ed89cf5fc3f807f332b8f3_full  Найважливішою подією у кожній сім’ї є народження дитини. Маленьке диво приносить у вашу буденність велику відповідальність, бо саме батьки є найважливішими для малечі, вони дбають про свою крихітку, створюють усі необхідні умови для розвитку дитини, забезпечують її усім необхідним.

  Перевіряють цільове використання допомоги при народженні дитини ЦСССДМ. Фахівцями із соціальної роботи складається акт перевірки цільового використання державної допомоги при народженні дитини, де вказуються умови, які створені для виховання та розвитку дитини, перевіряється наявність у дитини харчування та одягу відповідно до віку та сезону, наявність засобів гігієни, ліжечка тощо.

  Проте існують випадки, коли батьки ведуть асоціальний спосіб життя, мають шкідливі звички, та не забезпечують дитину всім необхідним. Тому, така сім’я ставиться на облік, як така, що опинилася в складних життєвих обставинах, з нею проводиться відповідна соціальна робота фахівцями Центру.

Кам’янець-Подільський міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді інформує

11  14 січня спеціаліст Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді взяв участь у семінарі для безробітної молоді, які перебувають на обліку в міському центрі зайнятості, з виступом на тему: «Альтернативні форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування».

  Метою заходу було ознайомлення  молоді із процесом створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

22  Якщо Ви – сім`я, яка має позитивний досвід виховання власних дітей (дорослих або підліткового віку), проживаєте на території Кам’янця-Подільського на спільній (власній чи орендованій) житловій площі, маєте вищу освіту й небайдужі до долі дітей, які залишилися без батьківського піклування, звертайтеся за інформацією до міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою: вул. Шевченка, буд. 26, ІІІ поверх, каб. №10; телефон: 91429.

У Кам’янці-Подільському відбулася зустріч із майбутніми соціальними працівниками

33  Щороку із роботою Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді знайомляться студенти-першокурсники спеціальностей «Соціальна робота» та «Соціальна допомога» Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.

11   Метою таких зустрічей є не тільки ознайомлення з організацією, як із майбутньою базою практики, а й отримання інформації про послуги Центру, якими молоді люди можуть скористатися у різноманітних життєвих ситуаціях та обставинах. Це знайомство із спеціалістами Центру, до яких можна звернутися як за консультацією щодо майбутньої професії, так і за особистою порадою.

У Кам’янці продовжено роботу групи взаємопідтримки прийомних батьків

Популярні

банер_ПС  У Кам’янець-Подільському міському Центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді постійно проходять зустрічі групи взаємопідтримки для прийомних батьків. Заходи проводить сертифікований фахівець Центру, Наталія Гомілко.

  Дванадцятого лютого відбулася чергова група взаємопідтримки на тему: «Час для себе. Вміння прийомних батьків знаходити час для власних потреб. Запобігання синдрому «вигорання-виснаження».

До відома.

  Прийомна сім’я – сім’я або окрема особа, яка не перебуває у шлюбі, що добровільно за плату взяла на виховання та спільне проживання від одного до чотирьох дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

  Станом на 01.02.2020 у місті Кам’янці-Подільському функціонує 6 прийомних сімей, стосовно яких здійснюється соціальний супровід.

  За детальною інформацію щодо створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу звертатися до Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: вул. Шевченка, буд. 26 (ІІІ поверх), тел. 91429.

У м. Кам’янці-Подільському обговорювали шляхи вирішення сучасних проблем профорієнтації молоді

1  На сьогодні однією з найуразливіших верств суспільства на сучасному ринку праці залишається молодь. Проблема безробіття потребує невідкладного розв’язання, оскільки його зростання обов’язково призводить до зниження рівня життя, зростання тіньової зайнятості, погіршення криміногенної ситуації, втрати мотивації до праці.

  Саме з метою обговорення та виявлення шляхів вирішення сучасних проблем профорієнтації молоді 11 лютого в Кам’янець-Подільському міському центрі зайнятості відбулося засідання круглого столу “Соціальне партнерство як основна складова організації профорієнтаційної роботи з населенням”.4

  У заході взяли участь представники вищих навчальних закладів міста, міської влади та Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. Директор Центру СССДМ виступила із доповіддю на тему: «Взаємодія Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді та кам’янець-Подільського міського центру зайнятості у сфері соціальної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах».

2 3

Як вивчити уроки без стрессу

Популярні

1  Багато батьків скаржаться на те, що найскладніша частина виховання школяра — зробити домашнє завдання. Адже дитина влаштовує істерики, кидає підручники та грюкає дверима. Ваше бажання допомогти призводить до того, що ви годинами сидите за підручниками, слухаючи скарги доньки чи сина на те, як вона ненавидить навчання. Це може тривати з року в рік і так і не принести бажаного результату. Як вирішити проблему з’ясуємо разом у рубриці «Поради психолога» https://youtu.be/-PER3i2309g?list=PLVJ4-V8zsib9e0nvGQ0gq2UKDWRPMlEYQ Вітаю.

  Домашні завдання – обов’язок дитини

  Пам’ятайте, що домашні завдання — це обов’язок школяра. Якщо з раніх років дитина не навчиться виконувати свою роботу, долаючи труднощі, в дорослому житті вона буде мати проблеми. Тому батькам важливо навчити доньку чи сина відповідально ставитися до своїх обов’язків. Іноді дайте дитині можливість зіткнутися з наслідками власної безвідповідальності. Тоді вона зможе дізнатися негативну реакцію світу. Тільки так малюк зрозуміє, що зробив помилку.

  Зберігайте спокій

  Не сваріть дитину, якщо вона не відразу правильно вирішує завдання або відповідає на питання. Не критикуйте її за неправильні відповіді й не піддавайтеся спокусі зробити завдання за неї. У будь-якій ситуації зберігайте спокій. Якщо ви будете критикувати дитину або кричати на неї, це загострить атмосферу й тільки ускладнить їй завдання.

  Дотримуйтеся розпорядку дня

  Необхідно дотримуватися відомого театрального принципу єдності часу і дії: уроки бажано робити в той самий час і в тому самому місці. В такому випадку у дитини виробиться звичка, яка за багаторазового повторення і тих самих умовах стресу ні в неї, ні у вас не викличе. До того ж така сталість впорядкує розклад дня – знаючи, що в певний час на неї чекає домашнє завдання, дитина буде вчитися укладатися з іншими заняттями.  Найкращий час для приготування домашнього завдання з 15.00 до 17.00, в старших класах його можна подовжити до 18.00.

  Робіть перерву

  Не варто робити все, що задано, за вказаний часовий відрізок, без перерви. Тому час від часу – наприклад, через кожні півгодини – треба влаштовувати “зміни”, під час яких можна влаштувати легкий перекус, походити квартирою, зробити кілька фізичних вправ. Головне, не перестаратися, тому мультфільми краще не дивитися і в ігри не грати – після цього дитину важко буде повернути до занять, та і на те, щоб зосередитися, у неї піде значно більше часу.

  Можна щось не встигнути

  Не намагайтеся втиснути все, що задане, в один день: якщо з якоїсь причини дитина не встигла виконати якийсь із уроків, не змушуйте її сидіти над ним до пізньої ночі. Будь-який організм, і дитячий у цьому сенсі – не виняток, має межі витривалості, користі від такої роботи не буде все одно.

  Додаткові заняття

  Зверніть увагу на те, що дитині дається складніше всього, і позайматеся з нею у вихідні. Спокійно, не кваплячись поясніть те, що малюк не розуміє, дайте кілька додаткових завдань. Незабаром ця тактика дасть результат!

  Будьте відверті

  Розкажіть дитині про свої шкільні роки, про те що ви любили, що – ні, що виходило, а що викликало труднощі. Розкажіть, як справлялися з цими труднощами, щоб маленький учень зрозумів, що не все відразу виходить, що слід докласти зусиль, перш ніж щось вийде. Якщо школяреві не подобається вчитель, постарайтеся підібрати слова і пояснити, що люди бувають різні, і вчитель – це теж людина, зі своїми перевагами і недоліками. Вислухайте дитину і підтримайте в її почуттях. Іноді в особливо складних ситуаціях, варто поговорити з учителем.

  Індивідуальний підхід Деяких дітей потрібно постійно мотивувати до навчання, деяким – давати чіткі настанови та інструкції, а інших треба просто час від часу контролювати. Постарайтеся вибрати для себе таку роль у цьому процесі, яка буде максимально враховувати потреби дитини. Пам’ятайте, що, зрештою, саме вчитель визначає, добре чи погано дитина впоралась із завданням. Ви не несете відповідальності за результат, ваша задача – створити умови для дитини й допомагати їй за потреби. Ви можете висловлювати свої припущення, але за виконання домашніх завдань відповідальність несе дитина.: Мотивуйте
  Дітей необхідно мотивувати добре вчитися, виконувати домашні завдання й отримувати високі оцінки. Більшість дітей отримують задоволення від високих оцінок і досягнень у навчанні. Але якщо цього не відбувається, можна використовувати додаткові стимули. Не  варто  заохочувати дитину грішми. Замість цього можна купити їй те, що вона давно хотіла, зводити її в кіно тощо. Ці речі стануть для дитини більш значущими, ніж грошове заохочення. Крім того, це зміцнить атмосферу любові й підтримки у вашій родині.

  Будьте терплячі. Змиріться з тим, що вашій дитині  не подобається математика, або пише вона “як курка лапою”. Зате у вашої дитини є багато інших плюсів, і щось у неї виходить найкраще. Слід тільки це побачити і підтримати!