“Година гарної поведінки”

  25 лютого 2020 року фахівцями із соціальної роботи Іриною Захарків та Мар’яною Костецькою проведено лекцію-тренінг на тему “Година гарної поведінки” для учнів 7 класу НВО 5. Учні із задоволенням обговорювали добрі та погані вчинки.
0-02-05-9b78f2445f52571da268a85b0815d53ebe0ea90cca603a6b76706923aa6da0a5_full 0-02-05-446b34c2e4fb4ac54ecc0550698983b4621e34b6b782974ac901f96376b2c155_full

Проведений захід з Громадською організацією молодь з інвалідністю, до Дня св.Валентина

  Любов – це те єдине, що загострює розум, будить творчу фантазію, те, що очищає нас і звільняє. (П.Коельо)
  Саме з цих слів розпочався захід “Цей чудовий Валентинів День”, який підготували та провели психологи ХМЦСССДМ Ольга Захожа та Оксана Каритун для молоді з інвалідністю ГО “Перспектива”. Під час заходу учасники виготовляли вітальні листівки, приймали участь у різноманітних конкурсах, співали пісень, читали вірші, кожен з учасників отримав заохочувалиний сувенір за активність та титул Міс/Містер.
Дякуємо Савчуку А.М, молоді, батькам ГО “Перспектива”, студентам-практикантам ХНУ, МАУП, ВМУРоЛ “Україна”, працівникам бібліотеки для дітей ім. Т.Шевченко за співпрацю, активність й щирість ваших сердець!

86260968_2730841643631258_55356162735865856_o 86277500_2730841626964593_199879376999809024_o 86281125_2730842136964542_8870237639639302144_o 86290746_2730841826964573_5903258219924422656_o 86340004_2730841933631229_8526099880353988608_o 86352729_2730842143631208_3594359264170213376_o

“Нашим захисникам з любов’ю”

  Уже стало традицією проведення акції виготовлення валентинок працівниками Центру до Дня закоханих під гаслом. “Нашим захисникам з любов’ю”. До якції долучилися СЗОШ 18, СЗОШ 24, 27 ,29 та НВК 2. Школярі власноруч виготовляли валентинки з щирими побажаннями здоров’я та любові для наших військовослужбовців на Сході України.

86390988_2457636114497677_6474891566426095616_n 86500781_2457636144497674_1454033217823703040_n

Контроль за цільовим використанням коштів!

0-02-0a-05fa0d27ee485ff710c1bea22d39adfa21d838e629ed89cf5fc3f807f332b8f3_full  Найважливішою подією у кожній сім’ї є народження дитини. Маленьке диво приносить у вашу буденність велику відповідальність, бо саме батьки є найважливішими для малечі, вони дбають про свою крихітку, створюють усі необхідні умови для розвитку дитини, забезпечують її усім необхідним.

  Перевіряють цільове використання допомоги при народженні дитини ЦСССДМ. Фахівцями із соціальної роботи складається акт перевірки цільового використання державної допомоги при народженні дитини, де вказуються умови, які створені для виховання та розвитку дитини, перевіряється наявність у дитини харчування та одягу відповідно до віку та сезону, наявність засобів гігієни, ліжечка тощо.

  Проте існують випадки, коли батьки ведуть асоціальний спосіб життя, мають шкідливі звички, та не забезпечують дитину всім необхідним. Тому, така сім’я ставиться на облік, як така, що опинилася в складних життєвих обставинах, з нею проводиться відповідна соціальна робота фахівцями Центру.

Як вивчити уроки без стрессу

Популярні

1  Багато батьків скаржаться на те, що найскладніша частина виховання школяра — зробити домашнє завдання. Адже дитина влаштовує істерики, кидає підручники та грюкає дверима. Ваше бажання допомогти призводить до того, що ви годинами сидите за підручниками, слухаючи скарги доньки чи сина на те, як вона ненавидить навчання. Це може тривати з року в рік і так і не принести бажаного результату. Як вирішити проблему з’ясуємо разом у рубриці «Поради психолога» https://youtu.be/-PER3i2309g?list=PLVJ4-V8zsib9e0nvGQ0gq2UKDWRPMlEYQ Вітаю.

  Домашні завдання – обов’язок дитини

  Пам’ятайте, що домашні завдання — це обов’язок школяра. Якщо з раніх років дитина не навчиться виконувати свою роботу, долаючи труднощі, в дорослому житті вона буде мати проблеми. Тому батькам важливо навчити доньку чи сина відповідально ставитися до своїх обов’язків. Іноді дайте дитині можливість зіткнутися з наслідками власної безвідповідальності. Тоді вона зможе дізнатися негативну реакцію світу. Тільки так малюк зрозуміє, що зробив помилку.

  Зберігайте спокій

  Не сваріть дитину, якщо вона не відразу правильно вирішує завдання або відповідає на питання. Не критикуйте її за неправильні відповіді й не піддавайтеся спокусі зробити завдання за неї. У будь-якій ситуації зберігайте спокій. Якщо ви будете критикувати дитину або кричати на неї, це загострить атмосферу й тільки ускладнить їй завдання.

  Дотримуйтеся розпорядку дня

  Необхідно дотримуватися відомого театрального принципу єдності часу і дії: уроки бажано робити в той самий час і в тому самому місці. В такому випадку у дитини виробиться звичка, яка за багаторазового повторення і тих самих умовах стресу ні в неї, ні у вас не викличе. До того ж така сталість впорядкує розклад дня – знаючи, що в певний час на неї чекає домашнє завдання, дитина буде вчитися укладатися з іншими заняттями.  Найкращий час для приготування домашнього завдання з 15.00 до 17.00, в старших класах його можна подовжити до 18.00.

  Робіть перерву

  Не варто робити все, що задано, за вказаний часовий відрізок, без перерви. Тому час від часу – наприклад, через кожні півгодини – треба влаштовувати “зміни”, під час яких можна влаштувати легкий перекус, походити квартирою, зробити кілька фізичних вправ. Головне, не перестаратися, тому мультфільми краще не дивитися і в ігри не грати – після цього дитину важко буде повернути до занять, та і на те, щоб зосередитися, у неї піде значно більше часу.

  Можна щось не встигнути

  Не намагайтеся втиснути все, що задане, в один день: якщо з якоїсь причини дитина не встигла виконати якийсь із уроків, не змушуйте її сидіти над ним до пізньої ночі. Будь-який організм, і дитячий у цьому сенсі – не виняток, має межі витривалості, користі від такої роботи не буде все одно.

  Додаткові заняття

  Зверніть увагу на те, що дитині дається складніше всього, і позайматеся з нею у вихідні. Спокійно, не кваплячись поясніть те, що малюк не розуміє, дайте кілька додаткових завдань. Незабаром ця тактика дасть результат!

  Будьте відверті

  Розкажіть дитині про свої шкільні роки, про те що ви любили, що – ні, що виходило, а що викликало труднощі. Розкажіть, як справлялися з цими труднощами, щоб маленький учень зрозумів, що не все відразу виходить, що слід докласти зусиль, перш ніж щось вийде. Якщо школяреві не подобається вчитель, постарайтеся підібрати слова і пояснити, що люди бувають різні, і вчитель – це теж людина, зі своїми перевагами і недоліками. Вислухайте дитину і підтримайте в її почуттях. Іноді в особливо складних ситуаціях, варто поговорити з учителем.

  Індивідуальний підхід Деяких дітей потрібно постійно мотивувати до навчання, деяким – давати чіткі настанови та інструкції, а інших треба просто час від часу контролювати. Постарайтеся вибрати для себе таку роль у цьому процесі, яка буде максимально враховувати потреби дитини. Пам’ятайте, що, зрештою, саме вчитель визначає, добре чи погано дитина впоралась із завданням. Ви не несете відповідальності за результат, ваша задача – створити умови для дитини й допомагати їй за потреби. Ви можете висловлювати свої припущення, але за виконання домашніх завдань відповідальність несе дитина.: Мотивуйте
  Дітей необхідно мотивувати добре вчитися, виконувати домашні завдання й отримувати високі оцінки. Більшість дітей отримують задоволення від високих оцінок і досягнень у навчанні. Але якщо цього не відбувається, можна використовувати додаткові стимули. Не  варто  заохочувати дитину грішми. Замість цього можна купити їй те, що вона давно хотіла, зводити її в кіно тощо. Ці речі стануть для дитини більш значущими, ніж грошове заохочення. Крім того, це зміцнить атмосферу любові й підтримки у вашій родині.

  Будьте терплячі. Змиріться з тим, що вашій дитині  не подобається математика, або пише вона “як курка лапою”. Зате у вашої дитини є багато інших плюсів, і щось у неї виходить найкраще. Слід тільки це побачити і підтримати!

Лайкоманія

Популярні

43293427 - very happy 3d man celebrating and jumping over white background with many like text words  Нещодавнє опитування проведене  серед дорослих користувачів мережі Інтернет в Україні, показало, що 45% респондентів заздрять друзям, акаунти яких в соцмережі користуються більшою популярністю. Приблизно стільки ж респондентів зізналися, що відчувають прикрість, коли їх пост не набирає тієї кількості лайків, на яку вони розраховували. Лайки сьогодні – конкретне кількісне мірило успішності і дітей, і дорослих. Які приховані ризики — це має. І як не стати лайкозалежним з’ясуємо сьогодні у рубриці «Поради психолога». Вітаю вас.

  Лайкоманія – це залежність від лайків. Людина весь час робить все для того, щоб сфотографувати або написати і викласти щось в соцмережі. Аби отримати якомога більше лайків. Люди таким чином намагаються довести самим собі, що вони потрібні, що їх праця важлива, їх діяльність суспільно корисна.

  Комплекс неповноцінності

  Усе це може призвести до комплексу неповноцінності. І далі буде ось що: без лайків – тобто без чужого схвалення – ви не зможете їсти, нормально працювати і займатися спортом. Отримати якнайбільше реакції на власний пост стане нав’язливою ідеєю.

  Схильні до маніпуляції

  Пам’ятайте, чим більше ви шукаєте схвалення від так званих френдів у мережах, до того ж багатьох з них ви і в очі не бачили, – тим легше вами управляти! Залежність так влаштована, що з часом вам стане недостатньо того, від чого ви залежні. Мало уваги, мало лайків, мало коментарів! Почнеться своєрідна ломка. Така людина готова піти на все, аби отримати своє джерело задоволення!І дуже залежна від чужої думки. Все на руку маніпулятору.

  Крім того люди, які регулярно перевіряють лайки своїх постів в Інтернеті, мають вищий рівень тривожності та депресій.

   Слідкуйте за часом

  Якщо ви знаєте за собою звичку зазирати в фейсбук, що кілька хвилин, то пообіцяйте собі робити це, наприклад, раз на годину. А може, оберіть один день на тиждень, коли не заходитимете туди взагалі. І, головне, не хапайтеся за гаджет, щойно прокинулися, та обійдіться без нього перед сном. За день ми поглинаємо еквівалент вмісту шести газет, але наш мозок не створений для цього. Нам потрібен час на активне відновлення.

  Постіть для себе

  Правильний мотив для посту – коли вам кортить чимось поділитися зі світом, а не прагнення чужого схвалення.

  Лайки — це не ставлення до вас

  Пам’ятайте, реакція людей на ваші пости – це не їхнє ставлення до вас. Наприклад, деякі люди воліють не коментувати депресивних постів на кшталт: “У мене був важкий тиждень”, бо бояться засмутити вас іще більше. І не вітають когось зі схудненням, бо для них самих це – болісна й неприємна тема. Зменшуйте кількість годин, проведених в Інтернеті, поступово, а у вільний час більше гуляйте на вулиці, знайомтеся я з реальними людьми та знайдіть собі реальне хобі.

Бесіда-презентація “Що потрібно знати про статеве дозрівання в підлітковому віці і як дбати про репродуктивне здоров’я”

  Про ці важливі питання йшлося сьогодні, 30 січня 2020 р. на зустрічі учнів 11 класу СЗОШ 21 м. Хмельницького з психологом міського ХЦСССДМ Джал Антоніною Антонівною та Жук Аллою Олексіївною, лікарем вищої категорії, акушером гінекологом Хмельницького міського перинатального центру.
  Відверта бесіда з молоддю на хвилюючі теми, кваліфікована інформація від досвідчених спеціалістів, факти з власної професійної практики викликали чималий інтерес у молоді.
  Сподіваємося на подальшу співпрацю і допомогу дітям в нелегкий період дорослішання. Дякуємо усім учасникам, організаторам, а також працівникам центральної бібліотеки-філії для дітей #12 Хмельницької міської ЦБС.
83877664_2443760252551930_4678721180788588544_n83691169_2443760279218594_1702701666664448000_n

Психолог Центру провів лекцію з елементами тренінгу на тему “Чому діти крадуть”

  22 січня психолог Центру провів лекцію з елементами тренінгу на тему “Чому діти крадуть”, за запрошенням Дитячого телевізійного агенства. Під час тренінгу піднімалися питання “Що спонукає дітей до крадіжки”, “Як її виявити “, ” Як реагувти батькам на дитячі крадіжки “.
0-02-0a-591cb7c3d38c60cec3e6f0012255bd44c86fcc08f5ea458b8959451cc89eaf48_full 0-02-0a-6d7b2695cf161dc9bff2548ee6406a7c0639862ea5bd9e10bbaffb725178ee10_full 0-02-0a-8fb3e1e0ae2de9b6a8731a36a69e25958cf509d96189897a2f96a0623b369c06_full 0-02-0a-45d2870c678e3fc6fcb6949d8235210bb76f3f2eadb226116dbe1c155a7a3283_full

” Бути командою – круто”

  З метою згуртування та командоутворення колективу, для учнів 7 класу Навчально- виховного комплексу №9. Психологом Центру Каритун Оксаною було проведено тренінг на тему: ” Бути командою – круто” Учні показали що незважаючи на свою індивідуальність вони вміють працювати в команді та підтримувати один одного.

0-02-0a-675b45a865c9f3c4012874bc196cbd06c5688bc522a1d20e8174b17ae2265d03_full0-02-0a-c8aa61c864cda32ef915d3e5af8412d030c193b2a956b1a56d93b31d55916d18_full0-02-0a-6b840035d806616030905f66fc4b0e3ed54c452b445ac22ed54d66090fed3e2c_full

Тренінг “Креатив без обмежень”

0-02-05-2a5bf1c317b44fed88c8d7eb5e32a0f64c72610dafffd79f5d28508bb9e5a48d_full  Учасниками цікавої події стали сьогодні, 22 січня 2020 р. учні 11 класу СЗОШ 21. Організатори – психолог Хмельницького ЦСССДМ Джал Антоніна та запрошені тренери Шкодіна Ольга та Докторук Євген, представили демоверсію пілотного проекту тренінгової програми для молоді “Upгрейд 10*11: креатив без обмежень”. Протягом тренінгу старшокласники переконувались на власному досвіді, що запорука життєвого успіху – це розвинена здатність бути креативним, ініціативним, гнучким та уміти працювати в команді. Цікаві вправи, творчі завдання, невимушена атмосфера спілкування між учнями та тренерами викликали позитивні емоції, цікавість та спонукали учасників замислитись про рівень власної креативності, комунікативних здібностей, критичного мислення. Дякуємо усім учасникам, організаторам, а також працівникам центральної бібліотеки-філії для дітей №12 Хмельницької міської ЦБС.

0-02-05-4274e33275f895fc19906893b43b89bbf6d9ff7e4d9e0137169b5521d686b9db_full 0-02-05-beda10736998f08297a9c148a2d6aa14a72bcd5cfb0f3e738a66a0964aa55412_full