Територіальні громади
Шахрайство та банківські операції під час карантину. Як захистити свої кошти?
Популярні
- Шахрай може зателефонувати від імені співробітника банку та повідомити, що ваша картка заблокована (або їй загрожує блокування). Щоб “розблокувати” її, шахрай обов’язково запитає конфіденційні реквізити.
- Шахрай телефонує під виглядом співробітника Пенсійного фонду (чи іншої державної установи) та повідомляє про те, що на картку будуть перераховані гроші (надбавка до пенсії, додаткові нарахування, матеріальна допомога тощо). Або навпаки, що картку заблоковано та необхідно перевести кошти на нову. Для отримання платежу або переказу шахрай намагатиметься дізнатися конфіденційні реквізити вашої картки.
Увага: для нарахування будь-яких сум на рахунок відправнику коштів потрібно знати лише номер картки. Якщо вас переконують розкрити конфіденційні дані, це – шахрайство! - Шахрай телефонує під виглядом банківського працівника, щоб “перевірити” дані щодо кредиту. Під приводом того, аби позичальнику не довелося сплачувати штрафи за несвоєчасне погашення кредитів, зловмисники випитують персональну інформацію. Увага: для обслуговування картки в банку є вся необхідна інформація, конфіденційні дані запитують лише шахраї.
- Шахрайські сайти в інтернеті для оплати комунальних послуг. Фішингові сервіси пропонують клієнтам заповнити платіжну форму: номер картки, термін дії, тризначний код безпеки зі зворотного боку картки, код SMS від банку. Злочинці використовують отриману інформацію, щоб украсти гроші з рахунку. Увага: для безпечної оплати в інтернеті перевірте, чи не внесений веб-ресурс до “Чорного списку шахрайських сайтів” Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА. На перевірку ви витратите лише кілька хвилин, але будете впевнені, що здійснюєте безпечну оплату в інтернеті.
- працівники банків не мають права та повноважень запитувати ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, динамічні коди підтверджень та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків;
- у разі нарахування будь-яких пенсійних, соціальних чи інших державних виплат (зокрема, одноразової допомоги в розмірі 1000 грн) банки не телефонують клієнтам, не пишуть SMS-повідомлень, не запитують номер платіжної картки, термін її дії та інші персональні дані.
- Завжди зберігайте в таємниці дані вашої картки.
- Ніколи та за жодних умов не повідомляйте телефоном дані ваших карток та рахунків: термін дії картки; тризначний код безпеки на зворотному боці картки (код CVV2/CVC2); паролі, які банк надсилає в SMS-повідомленнях; PIN-код картки; паролі, що надходять вам у SMS-повідомленнях; пароль до інтернет-банкінгу; особисті ідентифікаційні дані (серія та номер паспорта, “таємне слово”, останні операції за карткою).
- Здійснюйте платежі в мережі Інтернет лише на захищених і перевірених сайтах.
- Перед використанням банкомата уважно огляньте його зовні та утримайтеся від користування, якщо виявили підозрілі пристрої на клавіатурі або біля карткоприймача.
Емоційне прийняття
Участь в онлайн конференції психологів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді області
14 квітня психологи Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Тетяна Заїка та Віталій Поліщук взяли участь у онлайн конференції «Самопізнання та саморозвиток особистості», що була організована Хмельницьким міським центром СССДМ у системі зв’язку Zoom.
Під час конференції доповідачі розкрили такі теми, як: «Гіперактивні діти. Психолого-логопедична робота», «Що таке «афірмації» і як вони впливають на досягнення успіху в житті», «Тонкощі консультування клієнтів під час карантину. Що змінилося, що треба знати/вивчити».
Кам’янець-Подільський міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводить дистанційне та онлайн консультування з юридичних та соціальних питань
Доводимо до відома громадян, що у зв’язку із почерговим виходом у відпустки спеціалістів Центру, наразі консультування проводять юрисконсульт та фахівець із соціальної роботи.
Консультування спеціалістами Центру здійснюється через Viber (відео консультування) або Messenger (консультування через листування) з 10.00 по 13.00.
✅ консультуйтесь за робочим телефоном (03849) 9-14-29;
✅ пишіть на електронну пошту kpmcsssdm@ukr.net;
✅ консультуйтесь на Facebook-сторінці Центру або Viber.
У разі появи потреби у консультуванні напишіть нам приватне повідомлення на сторінку «Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» в Facebook за посиланням https://www.facebook.com/kpmcsssdm/ з зазначеним видом та бажаним часом консультування. Решта деталей наші спеціалісти з вами узгодять у форматі приватних повідомлень.
До відома.
За два останніх тижня через сторінку «Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» в Facebook звернулося 14 громадян, яким надавалися консультації з психологічних та із соціальних питань. Звертайтеся!
Планування часу
Допомога сім’ям, які перебувають в складних життєвих обставинах
Незабаром весь християнський світ буде святкувати світле свято Великодня. І кожна людина незалежно від віку, статі та соціального статусу, хоче вірити в краще, чекає на підтримку та допомогу, а найбільше – сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах. Саме ця категорія є незахищеною і найбільш вразливою в умовах які склалися в Україні через пандемію.
І, щоб підтримати дані родини та привітати з святом Великодня, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за сприяння селищної ради були придбані продуктові набори для сімей із дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах. Цього року даною акцією охоплено 28 сімей, в яких виховується 84 дитини.
Дана акція допоможе підтримати родини незахищених верств населення на час карантину, а головне подарує віру в людей і надію, що все буде добре!