Фокусоване групове інтерв’ю зі студентами

З метою популяризації соціальної реклами, спеціалістами обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді було проведено фокусоване групове інтерв’ю зі студентами 1 курсу Хмельницького Національного Університету. На початку заняття студентам було повідомлено про:

  • історію та етапи розвитку соціальної реклами;
  • проблеми, які вона охоплює;
  • актуальні питання та напрямки соціальної реклами.

Студенти розказали, що кожен день вони бачать соціальну рекламу на телебаченні, білбордах, в громадському транспорті,  але переважна більшість її стосується безпеки керування транспортними засобами та профілактики ВІЛ/СНІДу. На їхню думку, більшу увагу слід звернути на створення соціальної реклами  з проблематик:

  • профілактика жіночого алкоголізму та куріння;
  • пропаганда створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;
  • протидія насильству в сім’ї.

Студенти активно брали участь в обговоренні соціальних проблем та виявили бажання співпрацювати на волонтерських засадах з центрами соціальних служб.

DSCN4344DSCN4347 DSCN4349DSCN4350  DSCN4352DSCN4351

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*