У Хмельницькому обласному центрі соціальних служб відбувся третій день навчань шостого циклу для кандидатів у прийомні батьки, батьків-вихователі, опікуни, піклувальники, усиновителі. Провели його заступник центру Наталія Мельник та начальник відділу методичного забезпечення соціальної роботи та навчальних заходів Наталія Гонта.
Проаналізувавши попередню навчальну зустріч, претенденти в батьки зазначили, що про дітей варто думати завжди, аби їм було добре в сім’ях… Також тренери заходу разом із групою обговорили домашнє завдання. А це створення «Екокарти». Вона, як і передбачалось, дала змогу сім’ям впорядкувати думки, розставивши усе і усіх по своїй важливості. І таким чином краще взнати психологію дітей.
Цього разу говорили на тему «Втрати». Вони є передбачувані і не передбачувані, пов’язані із здоров’ям, близькими, матеріальними і духовними благами тощо. Як зазначили координатори, подолати будь-яку втрату допоможуть люди, які поруч. Важливо пояснити дітям різної вікової категорії, чому і за яких обставин сталася та чи інша подія. І, головне, що це не залежить від дітей, аби вони в жодному разі не звинувачували себе.
У ситуативних іграх «Ниточки» та «Стежка втрат», яку організували Наталія Валентинівна та Наталія Володимирівна, батьки мали умовні ролі в статусах «Сім’ї», «Любові», «Дому», «Здоров’я», «Освіти», «Прав», «Віри», «Надії», «Майбутнього», в центрі яких «Щаслива дитина». Завданням гри було вияснити, що може відчувати дитина, коли втрачає все з вище згаданого в статусах. А парі, котрим дісталась роль «батьків-усиновителів» – зробити перший крок, налагодивши контакт з дитиною в центрі…
Цього ж дня кандидати у прийомні батьки, батьки-вихователі, опікуни, піклувальники мали можливість поспілкуватися з заступницею начальника служби у справах дітей ОВА Анжелікою Собко. Посадовець проінформувала за яких умов можна зустрітися з дітками, котрих, до прикладу, можна усиновити чи взяти під опіку. Зазначивши відповідні постанови Кабінету Міністрів України, перелічила пакет документів потрібний для відповідної процедури. Розказала про встановлення контакту з дитиною, хто має бути присутнім під час зустрічі тощо.