Благодійники полегшують людям тягар війни

За інформацією Ізяславської міської громади КУ ЦНСП

3Комунальна установа “Центр надання соціальних послуг” Ізяславської міської ради продовжує залучати різн оманітні благодійні організації та фонди для допомоги внутрішньо переміщеним особам, котрі знайшли прихисток на території Ізяславщини, тікаючи з території бойових дій. А це не один десяток сімей та людей різного віку і соціального статусу, яким вже нікуди повертатись. Також вони в основному приїжджають без засобів до існування, особистих речей, одягу, змінного взуття та інших необхідних в побуті речей. Тож вони намагаються розпочинати нове життя в Ізяславській громаді, яку поступово сприймають своїм другим домом.

1Завдяки налагодженій співпраці вже вкотре надходить транш гуманітарної допомоги від волонтерів логістичного центру ВП ХАЕС. Цього разу благодійники вручили 400 продуктових наборів людям, які цього потребують. Допомога надавалась внутрішньо переміщеним особам, які офіційно зареєстровані та проживають в громаді, та першочергово – жінкам з малолітніми дітьми, людям похилого віку та з особливими потребами. Обрано саме такі сім’ї, адже дана2 цільова група являється найбільш вразливішою категорією, яка потребує захисту та допомоги. У кожен набір входили найнеобхідніші поживні та ситні продукти тривалого зберігання, зокрема: крупи, консерви, тощо. Так, це невелика, та все ж додаткова підтримка. Будь-яка гуманітарна допомога для внутрішньо переміщених осіб потрібна. Тож висловлюємо вдячність працівникам логістичного центру ВП ХАЕС за неодноразову підтримку й допомогу для цієї категорії людей у цей скрутний час.

Крім того, у приміщенні комунальної установи “Центр надання соціальних послуг” Ізяславської міської ради функціонує «соціальний гардероб», де із настанням літнього сезону переселенці та особи, котрі опинились у скрутному становищі, у будні (08.00-16.00 год.) мають можливість підібрати собі речі (одяг, взуття), а для малечі є різноманітні іграшки.

 

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*