Мережа центрів соціальних служб
Головні помилки у спілкуванні з дитиною
1). Непотрібні і невчасні пояснення. Наприклад, коли дитина боїться монстра у шафі, батьки часто наглядно відчиняють цю шафу й демонструють, що та є пустою. Цей хибний крок доросла людина робить, бо не розуміє емоцій дитини. Маля легко пояснить пустоту шафи, скажімо, невидимістю монстра.
2). Заперечення. Наприклад, коли дитині роблять забір крові для лабораторного аналізу у поліклініці, батьки часто сидять поруч і стверджують, що це не боляче, і дитина собі вигадує. Але ж це не так — маля дійсно відчуває біль, хай і короткочасний, а коли ще до цього й бачить, що батьки його не розуміють, це тільки загострює ситуацію.
3). Спроби відволікти увагу. Цей прийом є більш неоднозначним, бо інколи відволікти увагу дитини дійсно потрібно. Наприклад, від хвороби — за допомогою гарного мультфільму або цікавої книжки. Але у ситуаціях з сильним емоційним напруженням, скажімо, якщо вмирає улюблена рибка дитини, спроби відволікти зазвичай є марними і недоречними.
4). Ігнорування. Ці помилкові дії можуть спровокувати замкненість дитини і навіть істерику. Але що тоді робити натомість у тих чи інших складних ситуаціях? У спілкуванні з маленькою дитиною необхідно дотримуватись кількох простих правил. Ці правила були розроблені психологами як алгоритм, що є хоч і не панацеєю, але досить універсальним засобом, завдяки якому можна дійсно порозумітися з дитино, навіть коли вона заходиться у стресовому стані.
5). Перше правило — дотримуватись своєї черги. Дитина хоче виговоритись, викласти свою думку та повідомити про щось. Батьки мають дати їй цю можливість, не перериваючи монологу аж доти, доки дитина не починає переходити у плач.
6). Друге правило — повтори. Аби дати малюку зрозуміти, що його розуміють, батькам варто повторювати за дитиною останню сказану нею фразу. Цей прийом, до речі, використовується у маркенигових схемах, коли продавець намагається вийти з потенційним покупцем на контакт. Діє і з дорослими.
7). Третє правило — обʼєднання інтонації та інформації. Голос батька чи матері має бути налаштованим на вираження тої емоції, яку очікує дитина — обурення від несправедливості, подив від чогось дивного тощо. Але сам зміст повідомлення має бути іншим. Батьки, після того як інтонаційно показують свою зацікавленість та розуміння, мають запропонувати вирішення тої чи іншої проблеми. Наприклад, залишити у кімнаті нічник, який чарівним чином відганяє привидів та не випускає чудовиськ з шаф.
8). Звісно, ідеальних батьків не існує. Кожен тато чи мама інколи можуть не звернути увагу на дитину, перебити її розповідь чи навіть розізлитись. Але чим успішніше батьки будуть вирішувати маленькі щоденні негаразди дітей, тим більша буде довіра між ними і тим скоріше малюк прощатиме маленькі хиби своїм батькам
Юрисконсульт Кам’янець-Подільського міського Центру СССДМ інформує
З початком онлайн консультування юрисконсульта, на сторінку Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді поступають запитання юридично-правового характеру. Деякі з них досить подібні та пов’язані із дією карантину на території України. Одне з них: «Чи діє карантин для споживчого кредиту?»
Відповідає юрисконсульт Центру Яна Арнаутова.
17 березня 2020 року до Закону України «Про споживче кредитування» (далі – Закон) було внесено зміни, якими полегшено кредитне навантаження на позичальників.
Відтепер Законом встановлено, що споживач звільняється від відповідальності (тільки від сплати штрафів та пені) перед кредитодавцем за прострочення зобов’язань за договором про споживчий кредит, у період з 1 березня по 30 квітня 2020 року, а збільшення процентів за користування кредитом можливе лише в тому разі, якщо це прямо визначено кредитним договором.
Проте, споживач зобов’язаний буде виконати взяті на себе обов’язки по споживчому кредиту, тобто виплатити як тіло кредиту, так і відсотки, після зняття карантинних обмежень.
Також, деякі банки надають «кредитні канікули» або проводять реструктуризацію кредиту. Про умови їх отримання потрібно особисто зв’язатися із банком онлайн або по телефону.
Нагадуємо, що у разі появи потреби у консультуванні напишіть нам приватне повідомлення на сторінку «Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» в Facebook за посиланням https://www.facebook.com/kpmcsssdm/ з зазначеним видом та бажаним часом консультування (з 10.00 по 13.00). Решта деталей наші спеціалісти з вами узгодять у форматі приватних повідомлень.
Також, консультуйтесь за робочим телефоном (03849) 9-14-29.
ВИБІР МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ. ПОРАДИ ВИПУСКНИКАМ
В умовах карантину працівники Хмельницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді працюють в режимі повного робочого дня, але виклики часу дещо видозмінюють надання послуг
Популярні
Он лайн подорожі музеями світу
Шахрайство та банківські операції під час карантину. Як захистити свої кошти?
Популярні
- Шахрай може зателефонувати від імені співробітника банку та повідомити, що ваша картка заблокована (або їй загрожує блокування). Щоб “розблокувати” її, шахрай обов’язково запитає конфіденційні реквізити.
- Шахрай телефонує під виглядом співробітника Пенсійного фонду (чи іншої державної установи) та повідомляє про те, що на картку будуть перераховані гроші (надбавка до пенсії, додаткові нарахування, матеріальна допомога тощо). Або навпаки, що картку заблоковано та необхідно перевести кошти на нову. Для отримання платежу або переказу шахрай намагатиметься дізнатися конфіденційні реквізити вашої картки.
Увага: для нарахування будь-яких сум на рахунок відправнику коштів потрібно знати лише номер картки. Якщо вас переконують розкрити конфіденційні дані, це – шахрайство! - Шахрай телефонує під виглядом банківського працівника, щоб “перевірити” дані щодо кредиту. Під приводом того, аби позичальнику не довелося сплачувати штрафи за несвоєчасне погашення кредитів, зловмисники випитують персональну інформацію. Увага: для обслуговування картки в банку є вся необхідна інформація, конфіденційні дані запитують лише шахраї.
- Шахрайські сайти в інтернеті для оплати комунальних послуг. Фішингові сервіси пропонують клієнтам заповнити платіжну форму: номер картки, термін дії, тризначний код безпеки зі зворотного боку картки, код SMS від банку. Злочинці використовують отриману інформацію, щоб украсти гроші з рахунку. Увага: для безпечної оплати в інтернеті перевірте, чи не внесений веб-ресурс до “Чорного списку шахрайських сайтів” Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА. На перевірку ви витратите лише кілька хвилин, але будете впевнені, що здійснюєте безпечну оплату в інтернеті.
- працівники банків не мають права та повноважень запитувати ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, динамічні коди підтверджень та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків;
- у разі нарахування будь-яких пенсійних, соціальних чи інших державних виплат (зокрема, одноразової допомоги в розмірі 1000 грн) банки не телефонують клієнтам, не пишуть SMS-повідомлень, не запитують номер платіжної картки, термін її дії та інші персональні дані.
- Завжди зберігайте в таємниці дані вашої картки.
- Ніколи та за жодних умов не повідомляйте телефоном дані ваших карток та рахунків: термін дії картки; тризначний код безпеки на зворотному боці картки (код CVV2/CVC2); паролі, які банк надсилає в SMS-повідомленнях; PIN-код картки; паролі, що надходять вам у SMS-повідомленнях; пароль до інтернет-банкінгу; особисті ідентифікаційні дані (серія та номер паспорта, “таємне слово”, останні операції за карткою).
- Здійснюйте платежі в мережі Інтернет лише на захищених і перевірених сайтах.
- Перед використанням банкомата уважно огляньте його зовні та утримайтеся від користування, якщо виявили підозрілі пристрої на клавіатурі або біля карткоприймача.
Емоційне прийняття
Участь в онлайн конференції психологів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді області
14 квітня психологи Кам’янець-Подільського міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Тетяна Заїка та Віталій Поліщук взяли участь у онлайн конференції «Самопізнання та саморозвиток особистості», що була організована Хмельницьким міським центром СССДМ у системі зв’язку Zoom.
Під час конференції доповідачі розкрили такі теми, як: «Гіперактивні діти. Психолого-логопедична робота», «Що таке «афірмації» і як вони впливають на досягнення успіху в житті», «Тонкощі консультування клієнтів під час карантину. Що змінилося, що треба знати/вивчити».
Кам’янець-Подільський міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводить дистанційне та онлайн консультування з юридичних та соціальних питань
Доводимо до відома громадян, що у зв’язку із почерговим виходом у відпустки спеціалістів Центру, наразі консультування проводять юрисконсульт та фахівець із соціальної роботи.
Консультування спеціалістами Центру здійснюється через Viber (відео консультування) або Messenger (консультування через листування) з 10.00 по 13.00.
✅ консультуйтесь за робочим телефоном (03849) 9-14-29;
✅ пишіть на електронну пошту kpmcsssdm@ukr.net;
✅ консультуйтесь на Facebook-сторінці Центру або Viber.
У разі появи потреби у консультуванні напишіть нам приватне повідомлення на сторінку «Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» в Facebook за посиланням https://www.facebook.com/kpmcsssdm/ з зазначеним видом та бажаним часом консультування. Решта деталей наші спеціалісти з вами узгодять у форматі приватних повідомлень.
До відома.
За два останніх тижня через сторінку «Міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді» в Facebook звернулося 14 громадян, яким надавалися консультації з психологічних та із соціальних питань. Звертайтеся!